کاسانو علیه رئیس ناپولی: رفتار منزجر کننده بود

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا از اورلیو دی لورنتیس به دلیل پایان دادن به همکاری خود با لوچیانو اسپالتی انتقاد کرد.

کاسانو علیه رئیس ناپولی: رفتار منزجر کننده بود


سرویس خبر شماره: 1941041
10 ژوئن 1402 در 01:32
3.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رسانه های ایتالیایی در زمان رویارویی این دو مدعی شدند که دی لورنتیس نتوانسته خواسته های اسپالتی را برآورده کند و به همین دلیل او قصد جدایی دارد.

1881667

پس از قهرمانی ناپولی، دیدارهایی بین آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه و اسپالتی برگزار شد، اما طرفین به توافق نرسیدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوچیانو اسپالتی علیرغم کسب عنوان قهرمانی سری آ اعلام کرد که یک فصل استراحت خواهد کرد و به همین دلیل در فصل آینده هدایت قهرمان را نخواهد داشت.

در حالی که هواداران پس از 33 سال حضور در لیگ از خداحافظی با این مربی اصلی ناراحت هستند، آنتونیو کاسانو یکی از افراد مشهوری است که به این پایان همکاری واکنش نشان داد.

آنتونیو کاسانو در برنامه Bobotv در مورد خداحافظی اسپالتی بدون خودداری از حمله به اورلیو دی لورنتیس اظهار داشت: “دی لورنتیس طلسم را شکست، این یک فاجعه بود. او به صحبت کردن، اجرای نمایش ها، هر کاری که می کند ادامه می دهد. او کارهایی انجام می دهد که یک شخص انجام می دهد. نباید این کار را بکند. او چنان نفس بزرگی دارد که همه چیز را خراب کرد. اسپالتی یک کار منحصر به فرد انجام داد، او میراث خود را افزایش داد و چه می کند؟ به اسپالتی گفت که یک سال او را ثابت نگه ندارد. این رفتار منزجر کننده و منزجر کننده است. اسپالتی به جای اینکه اسپالتی را برای یک قرارداد 5 ساله آماده کند، دی لورنتیس او را مجبور به استعفا کرد تا بتواند قراردادی یک ساله داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی