کاسیمیرو به درخواست محمد صلاح پاسخ داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال شب گذشته در یک بازی دراماتیک موفق شد منچسترسیتی را با نتیجه 3-1 شکست دهد و حریفان لیورپول در آخرین بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهند گرفت. این بازی تکرار فینال چهار سال پیش خواهد بود، جایی که رئال مادرید در کیف 3-1 لیورپول را شکست داد و جام را بالای سر برد.
در آن مسابقه، صلاح که اولین فصل حضورش در لیورپول را سپری می کرد، در درگیری با سرخیو راموس از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و با گریه زمین را ترک کرد. مصدومیت او به حدی بود که حتی انتظار می رفت جام جهانی را هم از دست بدهد.

محمد صلاح پس از صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت که دوست دارد به مصاف رئال مادرید برود نه منچسترسیتی. دیشب به خواسته اش رسید.

اگرچه سال بعد لیورپول در فینال مادرید 2-0 تاتنهام را شکست داد و صلاح اولین گل تیمش را به ثمر رساند، ستاره مصری منتظر فرصتی بود تا انتقام باخت رئال مادرید را بگیرد.
او که شامگاه سه شنبه پس از شکست ویارئال اعلام کرد که ترجیح می دهد به دلایل شخصی در فینال به مصاف رئال برود، پس از بازی شب گذشته با انتشار عکس هایی از دیدار لیورپول و ویارئال نوشت.: «حساب داریم که باید تسویه کنیم»!


سرویس خبر شماره: 1822843 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 15:33 |
7,747 |

3نظرات

کاسیمیرو ستاره رئال پس از برد برابر سیتی در مصاحبه با شبکه تی ان تی برزیل در پاسخ به سوالی درباره ادعای محمد صلاح گفت: بله، همه می توانند انتخاب خود را داشته باشند و به دلیل مصدومیت صلاح در فینال 4 سال پیش، می فهمم که او ترجیح می دهد با ما روبرو شود. این یک بازی پایانی دیگر است و داستان متفاوتی خواهد داشت. ما به لیورپول احترام می گذاریم و می دانیم که بازی سختی خواهد بود. هدف ما چیزی جز قهرمانی نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی