کاش ساپینتو زودتر متوجه این موضوع شده بود / آزادکار در تیم ملی کافی است / بازی با اروگوئه خطرناک است.

کاش ساپینتو زودتر متوجه این موضوع می شد/ بس است استقلالی در تیم ملی بود/ بازی با اروگوئه خطرناک است.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره شرایط بازگشت به لیگ برتر گفت: هر چه بگوییم کادرفنی استقلال بیشتر از ما به فکر استقلال هستند. چون نتایج این تیم به نام آنها نوشته شده است. بنابراین بهتر است از استقلال حمایت کنیم و امیدوار باشیم در بازی بعدی مقابل گل گهر در بهترین شرایط بازی کند. فقط می توانم بگویم آخرین بازی استقلال مقابل نساجی ما را امیدوار کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سه بازیکن استقلال از میادین دور بودند و روحیه قرمز و آبی در تیم ملی ایجاد شد. این سوالات نباید باعث شود فراموش کنیم که تیم ملی ایران تیم همه مردم کشورمان است. در حال حاضر تیم ملی بیش از هر چیزی نیاز دارد تا بتواند در آرامش و با تمرکز بالایی برای جام جهانی آماده شود. با رنگ آمیزی تیم ملی و نسبت دادن مشکلات این چنینی به کادر فنی، فقط انرژی آنها را تلف می کنیم تا ثابت کنیم این مشکلات وجود ندارد.

این فوتبالیست سابق درباره آخرین وضعیت استقلال در 6 بازی ابتدایی لیگ برتر گفت: همانطور که انتظار می رفت کادر فنی اروپایی تیم استقلال با تعهد بالایی کار خود را در این تیم انجام می دهند. شاید اوایل به نظر نمی رسید از عهده این کار بر بیایند، اما هفته به هفته با دیدن بازی های استقلال مشخص شد که سرمربی این تیم هم دیگر اعضای کادر فنی با تمام وجود تلاش می کنند. تا استقلال بهترین نتایج را بگیرد. این مهم ترین اتفاق هواداران و پیشکسوتان استقلال است که روز به روز شاهد صعود تیم محبوبشان و بهبود شرایطشان باشند.

کاش ساپینتو زودتر متوجه این موضوع می شد/ بس است استقلالی در تیم ملی بود/ بازی با اروگوئه خطرناک است.

وی درباره بازی دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال نیز بیان کرد: هر دو تیم قلدر و بدنی هستند و بازی با این تیم ها از نظر مصدومیت خطرناک است. فقط امیدوارم در این دو دیدار ملی پوشان مصدوم نشوند. وگرنه هر دو بازی از نظر رودررو شدن و رویارویی با دو تیم سرسخت خوب هستند. با این حال تیم های رقیب ایران در گروه ما دست نخورده ننشسته اند و مشغول آماده سازی هستند.

وی درباره اینکه چرا استقلال در بالای جدول قرار ندارد، توضیح داد: طبیعی بود که استقلال فصل را خوب شروع نکرد. چون او دیر مربی گرفت و فصل بدنسازی اش را با شدت بیشتری نسبت به بقیه انجام داد. اما در بازی آخر مقابل نساجی مشخص شد که استقلال تا چه اندازه بهبود یافته و فوتبالی را انجام می دهد که مردم دوست دارند. فقط کاش سرمربی استقلال کمی زودتر متوجه این موضوع می شد. اگرچه او مقصر نیست زیرا او خیلی دیر انتخاب شد و تیم را تحویل گرفت.

اکبر کارگرجم بازیکن سابق تیم استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره آخرین وضعیت این تیم و شرایط تیم ملی برای آماده سازی برای جام جهانی اظهار نظر کرد.

کارگر جم افزود: اگر حتی بازیکنی از استقلال یا پرسپولیس در اردوی تیم ملی باشد، تنها نکته مهم این است که همان فرد با جان و دل به عنوان نماینده این دو باشگاه در تیم ملی خدمت کند.تیم ملی. همانطور که گفتم مهمترین چیز این است که تیم ملی در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. امیدوارم این اتفاق برای فوتبال کشورمان بیفتد.