کاش هیچ وقت قرارداد بازیکن استقلال بسته نمی شد / به نام ساپینتو در آب گل آلود علیه استقلال ماهی می گیرند.

اگر بخواهیم در مورد تک تک مربیان این فصل صحبت کنیم، باید گفت که مشکلاتی که آنها از آن صحبت می کنند تنها به نیمکت استقلال محدود نمی شود، بلکه در تیم های دیگر هم چنین مشکلاتی وجود دارد، بلکه به این دلیل که ساپینتو کمی پر سر و صداتر است و شاید. کمی هیجان زده، همه استقلالی ها زیر ذره بین هستند حیف که فوتبال ما بیشتر به حواشی خود می پردازد تا متن.

کاش هیچ وقت قرارداد بازیکن استقلال بسته نمی شد / به نام ساپینتو در آب گل آلود علیه استقلال ماهی می گیرند.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

اینکه استقلال از نظر فنی خیلی خوب کار می کند اما هیچکس در این مورد صحبت نمی کند. پیشنهاد من به مدیران فوتبال این است که به جای پرداختن به این گونه مسائل به مسائل فنی بیشتر توجه کنند و اجازه دهند مردم از فوتبال لذت ببرند و تنش ها را کاهش دهند اما با همه این حرف ها مشخص است که عده ای از آب گل آلود ماهی می خواهند. می خواهم ماهیت فوتبالی استقلال را زیر سوال ببرم. فوتبال انرژی مثبتی دارد که هواداران و پیروان این ورزش از آن قدردانی می کنند.

منظور شما از متن چیست؟

تو چی میگفتی

در مورد قائدی و نقش او در موفقیت های اصلی این تیم صحبت می کنید؟

آیا می دانید که آن را قرض داده اند؟

اما گفته می شود که قائدی می تواند به امارات متحده عربی یا کشورهای خلیج فارس بازگردد. به نظر شما این مشکل باعث سقوط مجدد آن نمی شود؟

به نظر من اگر قائدی شرایط بدنی خوبی داشته باشد حتی می تواند در اروپا بازی کند. حتی شنیدم شاید ساپینتو بتواند او را به لیگ پرتغال بفرستد که برای گایدی هم خوب است. مطمئنم این بازیکن توانایی حضور در فوتبال اروپا را دارد و چه بهتر که پیشرفت کند این بار به اروپا می رود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

متأسفانه مهدی قیدی که یکی از سرمایه های ما در فوتبال است نباید به این شکل به تیم امارات می رفت. قرارداد 5 ساله این بازیکن چیزی نبود که هواداران استقلال از آن خوشحال باشند. کاش هیچ وقت این قرارداد بسته نمی شد. در ضمن وقتی به روزهای خوبش برگشت دوباره توانست همان مهدی قیدی خوب شود.

وضعیت هافبک استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

غیبت ساپینتو و اتفاقات اخیر چه تاثیری بر عملکرد استقلال خواهد داشت؟

استقلالی ها نباید با زدن 4 گل به ملوان گول بخورند. ما در بازی اول یک تیم را با سه گل شکست دادیم، اما جام حذفی متفاوت است.

خوشبختانه خط هافبک استقلال همسان شد. تا همین اواخر بازیکنان در این پست فاقد اتحاد، همدلی و درک متقابل بودند، اما اکنون شاهد قدرت، سرعت، تکنیک و پرسینگ در خط هافبک هستیم. روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند وظایف خود را در این خط به خوبی انجام می دهند. البته مهدی پور یکی از بازیکنان خوب این خط است که می تواند با سایر هافبک ها به استقلال کمک کند. اما در حال حاضر محل کارکنان ثابت در سامانه ساپینتو مشخص شده است.

حفظ آن تحت هر شرایطی وظیفه مسئولان باشگاه است.

بازی استقلال و ملوان را چگونه پیش بینی می کنی؟

ستار حمدانی بازیکن سابق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره شرایط بازگشت این تیم به جام حذفی و حواشی مربوط به سرمربی استقلال اظهار نظر کرد.

ملوان یکی از تیم های ریشه دار و با سابقه جام حذفی است که عناوین و مسابقات پلی آف بسیاری را کسب کرده است که همیشه شگفتی ساز بوده و بسیاری از تیم ها این مسابقات را فرصتی برای رسیدن به اهداف خود می دانند. قطعا ملوان برای رسیدن به 4 گل آخر به زمین می آید و اگر شرایط خوبی داشته باشد می تواند استقلال را تحت فشار قرار دهد.

کاش هیچ وقت قرارداد بازیکن استقلال بسته نمی شد / به نام ساپینتو در آب گل آلود علیه استقلال ماهی می گیرند.

به هر حال غیبت سرمربی در تیم موثر است. اما در این موضوع به طور جداگانه می خواستم بگویم که متاسفانه مدیران فوتبال ما بیش از آنکه به مشکلات فنی بپردازند به دنبال حاشیه و تنش در مسابقات فوتبال هستند.