کاظمینی: به دنبال اولین پیروزی مقابل آلومینیوم هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ملوان در پایان پنجمین بازی فصل هنوز موفق به ثبت برد نشده است و همین موضوع نگرانی های زیادی مبنی بر سقوط مجدد آنزلیچی ها به وجود آورده است. مسعود کاظمینی، مهاجم جوان ملوان اما با ابراز امیدواری به برد با شروع مجدد لیگ می گوید: در تعطیلی لیگ برتر سعی کردیم هماهنگی تیمی را افزایش دهیم و نقاط قوت تیم را تقویت کنیم. در این مدت 2 بازی دوستانه انجام دادیم و در هر دو بازی پیروز شدیم.

مهاجم ملوان با اشاره به انگیزه تیمش برای راه اندازی مجدد لیگ گفت: هدف اول ما این است که یک بازی تماشاگرپسند ارائه کنیم و بعد مقابل آلومینیوم نتیجه خوبی بگیریم. آلومینیوم تیم خوب و قابل احترامی است اما ما به دنبال پیروزی هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مهاجم ملوان ابراز امیدواری کرد که در جدال سخت مقابل آلومینیوم اراک موفق به کسب اولین برد فصل خود شوند.

کاظمینی: به دنبال اولین پیروزی مقابل آلومینیوم هستیم

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنیم تا مقابل آلومینیوم پیروز شویم و اولین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر ثبت کنیم. امسال همه مسابقات سخت است و ما میهمان رقیب هستیم. با این حال ما ملوان هستیم و در طول مسابقه نشان دادیم که چقدر توانمند بودیم.


سرویس خبر شماره: 1845330
4 اردیبهشت 1401 ساعت 13:37 |
2.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کاظمینی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت چمن ورزشگاه شادروان بهتر شده است، گفت: با توجه به اینکه در زمین حسن رود انزلی تمرین می کنیم، از وضعیت ورزشگاه اطلاعی نداریم اما مسئولان در تلاش هستند تا این زمین درست شود. در بهترین شرایط برای ادامه فصل.



مجله اخبار فوتبال داخلی