کالب ویلیامز و رم اودونز قراردادهای چهار ساله تازه کار را امضا می کنند

درفت دور اول رم اودونزه و کالب ویلیامز قراردادی چهار ساله با خرس‌ها را انتخاب می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هر دو می‌توانند در اردوی تمرینی و همچنین آغاز فصل 2024 شرکت کنند.

Caleb Williams و Rome Odunze قرارداد جدیدی با Bears امضا کردند

کالب ویلیامز و رم اودونزه، تازه‌کاران جدید بیرز، زمان را برای امضای قراردادهای تازه‌کار خود در شیکاگو تلف نکردند، زیرا هر دو انتخاب دور اول پیش از اردوی تمرینی این هفته با قراردادهایی موافقت کردند.

کالب ویلیامز اولین انتخاب کلی در درفت امسال بود، بنابراین جای تعجب نیست که خرس‌ها می‌خواستند در سریع‌ترین زمان ممکن معامله‌ای را برای تیم جدید خود انجام دهند.

رم اودونزه در دور اول نیز یکی از ده‌ها انتخاب برتر بود، با دریافت‌کننده عریض شماره نه شیکاگو در درفت 2024.

ویلیامز به عنوان منتخب شماره یک و کوارتربک البته بیشتر از اودونزه درآمد خواهد داشت، با برنده سال های گذشته Heisman Trophy قراردادی 39,486,057 دلاری با پاداش امضای 25,537,132 دلاری به دست آورد.

Odunze همچنان از قرارداد تازه کار خود راضی خواهد بود، زیرا گیرنده گسترده قرار است 22,724,500 دلار علاوه بر 13,346,908 دلار پاداش امضا در سال جاری به دست آورد.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا کالب ویلیامز اولین بازی فصل خرس ها را آغاز می کند یا خیر، گزارش شده است که هم تیمی جدید او رم اودونزه می تواند نقش مهمی در روزهای ابتدایی این فصل داشته باشد.

شیکاگو در اوایل امسال اردوی تمرینی خود را آغاز می کند زیرا خرس ها در بازی تالار مشاهیر 2024 مقابل هیوستون تگزاس شرکت خواهند کرد. مسابقه تالار مشاهیر در تاریخ 1 آگوست برگزار می شود و مراسم تالار مشاهیر دو روز بعد برگزار می شود.



https://sportslens.com/news/caleb-williams-and-rome-odunze-both-sign-four-year-rookie-deals-with-the-chicago-bears/ منبع: