کالی: درگیری با ساپینتو، بعد از سوت تمام شد

ببینید از جوانی به من یک قانون یاد داده اند و همیشه آن را رعایت کرده ام و الان هم آن را تغییر نمی دهم. این قانون چیست؟ هر اتفاقی که روی زمین می افتد به زمین ختم می شود. من سال هاست که در فوتبال هستم و چیزهای خوب و بد زیادی دیده و تجربه کرده ام.

من برای چیزهای بزرگتر به اینجا آمدم و برای آن تلاش خواهم کرد و واقعا خوشحال خواهم شد که برنده شوم. بقیه مسائلی که می خواهم به آن فکر کنم باید غیر از زمان فوتبال باشد. در حال حاضر، من نگران این هستم که تیم در زمان بازی چه کاری باید انجام دهد تا به موفقیت بزرگتر و بهتری دست یابد. برای من مهم نیست که در رویدادهای غیر فوتبالی چه اتفاقی افتاد، آنها چه فکر می کنند و در مورد چه چیزی می خواهند صحبت کنند. این تاپیک و بازی قبلی برام بسته شده.


سرویس خبر شماره: 1868742
16 فوریه 1401 @ 19:35
12.7 هزار |

9نقطه نظر

ماموریت من کار فنی است

وظیفه من این است که خوب کار کنم تا بهترین اتفاق با تیمم و اعضایش بیفتد. برنده باشیم و کرمان و هوادارانش از پیروزی ما شاد باشند. اگر به این نتیجه برسیم، شما (هواداران و مدیریت) خوشحال خواهید شد و ماموریت ما انجام شده است. پس به امید روزهای خوب برای مس کرمان خیلی زود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پس از حواشی مختلفی که در مورد تقابل دو تیم صورت گرفت، حالا به سراغ مس کرمان سرمربی اسپانیا رفته ایم تا ماجرا را از زبان او منتشر کنیم. کولی اما پیشنهاد گفتگو را رد کرد اما در پاسخی جالب ترجیح داد واکنش خود را به این سوال اعلام کند.

هر بازی می تواند رویدادهای زیادی داشته باشد. اما در نهایت بازی به پایان می رسد. اتفاقات و تنش هایی که در طول بازی رخ می دهد به ما و احتمالا حریف بستگی دارد. اما در نهایت داور پایان مسابقه را سوت می زند و همه چیز در زمین تمام می شود. در این زمان باید ببینید که آیا برنده شده اید و باید برای مسابقه بعدی بهتر کار کنید یا شکست خورده اید و برای رسیدن به نتایج بهتر به دنبال نقاط ضعف خود باشید.

در حال حاضر ترجیح می دهم و وظیفه من تمرکز روی نکات فنی بازی و پیگیری آنهاست. من باید تلاش کنم تا تیمم را در مسیر پیروزی قرار دهم و این چیزی است که کادرفنی، مدیریت و هواداران از من انتظار دارند و من برای آن استخدام شدم. هواداران از پیروزی تیم ما خوشحال می شوند و این باید هدف ما باشد.

الان به فرزاد حسینخانی فکر می کنم. به سایر همکاران، مدیریت و هوادارانم. حتی می توانستم به خانواده ام فکر کنم، اما برای من تمام شده است. بله، من می توانم به آن بپردازم و دوباره زاویه جدیدی به این رویدادها بدهم. اما ما همکار هستیم و به دنبال اتفاقات خوب به اینجا آمده ایم و بهتر است پرونده اتفاقی که در جریان مسابقه افتاد بسته شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمانی مدعی است رفتار زشت ساپیتنو نسبت به نیمکت این تیم مورد توجه کالی تروئبا سرمربی اسپانیایی قرار گرفته و همین موضوع باعث اعتراض وی به این رفتار شده است.

سرمربی اسپانیایی مس کرمان با جملات جالبی به اتفاقات بازی با استقلال واکنش نشان داد.

کالی: درگیری با ساپینتو، بعد از سوت تمام شد