کالی: مس از پرسپولیس قهرمانی نمی خواهد

وی ادامه داد: تلخی این بازی را به شیرینی پایان فصل تبدیل خواهیم کرد و در آن شکی نداریم. هواداران حق دارند از فوتبال لذت ببرند، اما نباید اجازه دهیم اتفاقات عجیب و غریب روی نتیجه تاثیر بگذارد. تصمیمات داوری روشن است و نمی تواند بر اساس حدس و گمان باشد. اگر صحنه ای بد باشد، اگر 10 بار دیگر تکرار شود بد است. نباید در نقطه زمین و در هیچ منطقه دیگری عیب وجود داشته باشد. ما از این وضعیت گله داریم اما ناامید نیستیم. قرار نیست برای این نتیجه گریه کنیم. بازی تمام شده است و باید به آینده فکر کنیم. لیاقت ما ماندن در لیگ برتر است. آیا نمایش تیم ما را دیده اید؟ طی چند هفته گذشته، ممکن است صعود ویژه ای به بالای جدول داشته باشیم، اما یک بازی با کیفیت همیشه به نتیجه دلخواه ختم نمی شود. اما مایه خوشحالی و امید است که تیمی شایسته در لیگ دنبال شود. پسران ما مستحق ماندن در لیگ هستند و در بازی های باقی مانده این را نشان خواهیم داد.

سرمربی اسپانیایی مس کرمان می گوید این تیم می تواند یکی از بهترین نمایش های خود را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارد.

کالی: مس از پرسپولیس قهرمانی نمی خواهد


سرویس خبر شماره: 1920342
22 آوریل 1402 ساعت 07:00
1.6 هزار |

0نقطه نظر

ما به این تیم ایمان داریم و با شایستگی در لیگ می مانیم

کالی که در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، درباره بازی سخت این هفته مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی وجود ندارد. باید عاشق فوتبال بود. این یک ورزش است و شما باید با تمام وجود از آن لذت ببرید و با حریفان خود رقابت کنید. پرسپولیس تیم بزرگی است. آنها مدعی جام هستند و می خواهند مقابل تیمی که شانس دو رقمی دارد نتیجه بگیرند. اما ما اینجا هستیم تا برای خودمان بازی کنیم. بیایید برای تیم خود نتیجه بگیریم. نباید فکر کنیم الان چند ردیف از آنها عقب هستیم و بگوییم برای خودمان گل بزنیم و خداحافظ. من به بازیکنان و تیممان اعتماد کامل دارم. بازی بزرگی در انتظار ماست. صرف نظر از هر نتیجه ای، باید هواداران را به آینده تیم امیدوار کنیم. مثل سابق. بعد از بازی با من صحبت می کنند. آنها از سبک هجومی تیم قدردانی می کنند و از فرصت های از دست رفته پشیمان هستند. ما بیشترین مسئولیت را در قبال رضایت هواداران داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. 5 بازی بزرگ بدون توجه به نام حریفان. ما باید خودمان را باور کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس کرمان در شرایطی به مصاف پرسپولیس می رود که سایه سقوط همچنان نارنجی پوشان را تهدید می کند. کالی تروبا سرمربی باتجربه اسپانیایی مس کرمان درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: بازی با نفت آبادان برای ما تمام شد. خاطره ای تلخ و چند علامت سوال از خود به جا گذاشت. ما نباید به آن فکر کنیم و آینده ای در پیش داریم. با این حال، وضعیت می توانست کاملا متفاوت باشد. بچه های ما اما باید نشان دهند که نتیجه آن چیزی نیست که بعد از سوت داور رقم خورد.