کانادا به جام جهانی 2022 رسید

کانادا هفته گذشته، زمانی که مکزیک و ایالات متحده به تساوی رضایت دادند، شانس کسب جایگاه را داشت اما با یک گل مغلوب کاستاریکای چهارم شد. این تیم امشب از ساعت 12:30 بامداد در بیامهائو فیلد میزبان جامائیکا بود. شاگردان هردمن در روزی که با تساوی به دروازه خود رسیدند در میان استقبال بی سابقه هواداران وارد ورزشگاه شدند و به سرعت موفق شدند گل افتتاحیه را به ثمر برسانند. این گل را لورن در دقیقه 13 به ثمر رساند. بازی قرار بود در نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد که بوچمن در دقیقه 44 اختلاف را به 2 گل رساند تا میزبان به راحتی به رختکن برسد و برای نیمه دوم آماده شود.


سرویس خبر شماره: 1816994 |
08 فروردين 1401 ساعت 02:41 |
2,986 امتیاز خبر|

0نظرات

انتظار تا دهه چهارم ادامه نداشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی کانادا که بیش از سه دهه از آخرین حضور خود در جام جهانی می گذرد، در این دوره از رقابت های مقدماتی و از ابتدا به عنوان مدعی صعود به دومین جام جهانی بسیار قدرتمند ظاهر شد. تاریخ آن پس از مکزیک در سال 1986 بود. این هدف با پیروزی در دیدار امشب محقق شد و شاگردان جان هردمن با کسب برتری این صعود را جشن گرفتند. آنها یک سال قبل از جام جهانی 2026 همراه با مکزیک و ایالات متحده به دوره 36 ساله خود پایان دادند.

هیچ یک از بازیکنان فعلی تیم فعلی که به اوج رسیده اند، آنقدر سن ندارند که حضور قبلی تیم ملی خود در جام جهانی (36 سال پیش) را به یاد بیاورند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم ملی کانادا با پیروزی مقابل جامائیکا به عنوان رهبر مرحله مقدماتی جام جهانی در کونکاکاف، سهمیه قطر 2022 را به دست آورد.

جامائیکا نه قدرت و نه انگیزه ای برای جبران نیمه دوم داشت و کانادا به هدف خود رسیده بود. این تیم در حالی که هوادارانش غرق در شادی این صعود شده بودند، گل سوم را در دقیقه 82 توسط هیولت در فضای زیبای ورزشگاه بیمهم به ثمر رساند. دو دقیقه بعد از بازی، ماریاپا به اشتباه دروازه کانادا را باز کرد تا چهارمین گل خود را به ثمر برساند و شب تاریخی خود را با یک برد قاطع جشن بگیرد.

هشت تیم از جمله جامائیکا و هندوراس با نتایج ضعیف به فینال مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای شمالی راه یافتند. نتایج بسیار خوب، برای تایید افزایش آن باید تا هفته های آخر صبر کرد. کونکاکاف در جام جهانی 2022 3.5 سهمیه خواهد داشت که سه نفر اول مستقیماً به قطر و نفر چهارم به مسابقات انتخابی قاره می روند. کانادا امشب با دو گل جامائیکا را شکست داد تا به عنوان اولین تیم آمریکای شمالی راه یافته به جام جهانی 2022 معرفی شود.

بدین ترتیب تیم ملی کانادا با 8 برد، 4 تساوی، یک باخت و 28 امتیاز در 13 بازی به عنوان صدرنشین کونکاکاف به جام جهانی 2022 قطر راه یافت. این تیم در آخرین بازی خود در 11 آوریل به مصاف پاناما خواهد رفت. تیمی که برای کسب مقام چهارمی با کاستاریکا رقابت می کند و از ساعت 2 بامداد بازی حساسی مقابل آمریکا داشته است.