کانتونا: دیوید بکام از قطر حمایت نکن!

دیوید بکهام در ماه های اخیر به عنوان چهره اصلی تبلیغات قطر در جام جهانی 2022 ظاهر شد، این حرکت او با انتقادات زیادی مواجه شد و حالا اریک کانتونا به جمع منتقدان پیوسته است. کانتونا که با بکهام در اولدترافورد بازی کرد، به ستاره سابق انگلیس می گوید که در قطر چه می گذرد. آگاه نیست کانتونا از او خواست تا در تصمیم خود تجدید نظر کند.

کانتونا در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی اتلتیک گفت: “اگر به من پیشنهاد می‌شد، امکان پذیرش وجود نداشت. برعکس، کاملا برعکس عمل می‌کردم. این چیزی نیست که می‌گویم. حالا من از ژانویه 2022 همین را می گویم، فکر می کنم اولین کسی بودم که انتقاد کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک کانتونا، اسطوره منچستریونایتد، دیوید بکام، هم تیمی سابق خود و هم تیمی اسطوره شیاطین سرخ را به شدت مورد انتقاد قرار داده و اقدام او برای سفیر شدن 10 میلیون دلاری قطر در جام جهانی را اشتباه بزرگ خواند. .

اما من آزادانه انتقاد می کنم. وقتی به یک فوتبالیست سابق پول می دهند تا برای آنها تبلیغ کند. او ممکن است نداند آنجا چه خبر است. اگر این را بداند به نظر من کارش خیلی بد است. به نظر من اشتباه بزرگی مرتکب شد. یک اشتباه بسیار بسیار بزرگ.”


سرویس خبر شماره: 1845355
04 مهر 1401 ساعت 16:31 |
29.1 هزار |

16نقطه نظر

علاوه بر قرارداد بکهام با میزبان جام جهانی 2022، در هفته های اخیر فاش شده است که او قراردادی 170 میلیون دلاری با دولت قطر امضا کرده است تا سفیر فرهنگی این کشور در دهه آینده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک کانتونا می گوید تصمیم دیوید بکهام برای گرفتن پول از قطر و سفیر این کشور در جام جهانی یک اشتباه بزرگ بود.

کانتونا: دیوید بکام از قطر حمایت نکن!