کانسلو: جدایی من از سیتی ربطی به پپ ندارد


سرویس خبر شماره: 1867888
11 فوریه 1401 در 07:42 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

پس از جام جهانی، کانسلو ناگهان با موقعیت جدیدی در سیتی مواجه شد و با ظلم روزافزون پپ مواجه شد. سیتی در این مدت 10 بازی انجام داده و مدافع پرتغالی از ابتدا تنها 3 بازی انجام داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو کانسلو شایعه جدایی خود از این تیم پس از درگیری با پپ گواردیولا در یکی از تمرینات منچسترسیتی را تکذیب کرد.

کانسلو امروز انتقال غیرمنتظره خود به بایرن مونیخ را تکمیل کرد. ستاره پرتغالی تا پایان این فصل به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوسته و بایرن با 65 میلیون یورو در تابستان آینده با خرید دائمی او موافقت کرده است.

ژائو کانسلو اعلام کرد که جدایی غیرمنتظره او از منچسترسیتی و حضورش در بایرن مونیخ ارتباطی به رابطه او با پپ گواردیولا نداشته است.

کانسلو: جدایی من از سیتی ربطی به پپ ندارد

کانسلو در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ گفت: من چند هفته است که زیاد بازی نکرده ام و این روی تصمیم من تاثیر گذاشته است. ترک سیتی و پیوستن به بایرن هیچ ربطی به رابطه من و پپ نداشت“.

جمعه گذشته وقتی کانسلو متوجه شد در بازی سیتی با آرسنال در جام حذفی نیمکت نشین خواهد بود، در تمرین منچسترسیتی با پپ گواردیولا بحث شدیدی داشت و حتی برخی منابع از نزدیکی دو تیم صحبت کردند. به مبارزه فیزیکی اما کانسلو امروز گفت که این حادثه ربطی به جدایی او از سیتیزنز ندارد.

1797035

مجله اتلتیک دیروز گزارش داد که مربیان سیتی می ترسند رفتار کانسلو در تمرینات روی دیگر بازیکنان سیتی تاثیر بگذارد. کادر فنی سیتی از غفلت مدافع پرتغالی در جلسات تاکتیکی این تیم عصبانی بودند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که جدایی کانسلو بهترین تصمیم خواهد بود.

1797036



مجله اخبار فوتبال خارجی