کاهش حقوق ستاره های نروژی؛ هلند تخفیف داد

این مبلغ بالا باعث شد باشگاه انگلیسی به کلی از هلند خارج شود و پیشنهادی که به تیم و مدیر برنامه های خود داده بود را پس بگیرد.
این باعث شد که هلند تصمیم بگیرد حقوق خود را برای یک فصل کاهش دهد و این مبلغ را از 35 میلیون یورو به 10 میلیون یورو به 25 میلیون یورو در هر فصل در باشگاه جدید خود کاهش دهد.
به این ترتیب باشگاه آینده این بازیکن می تواند او را با دستمزدی بین 20 تا 25 میلیون یورو در هر فصل به خدمت بگیرد که با توجه به شرایط او و درخشش در نوک خط حمله رقم قابل قبولی به نظر می رسد.
گفته می شود منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا گزینه های اصلی جذب این بازیکن در فصل آینده هستند و مذاکرات بین مینو رایولا، مدیر برنامه های معروف هلندی و سران آن باشگاه ها ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817162 |
9 جولای 1401 در 02:38 ب.ظ |
4,395 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش هلند با پیراهن دورتموند در ماه های اخیر باعث شده تا بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی وضعیت این بازیکن را زیر نظر بگیرند و به دنبال پیشنهادهایی برای جذب او باشند.
بسیاری از رسانه ها قبلاً در مورد دستمزد این بازیکن گزارش داده اند، برخی تخمین می زنند که او 50 میلیون یورو در هر فصل می خواهد، در حالی که برخی دیگر این رقم را 40 میلیون یورو می دانند.
حال سایت گل خبر جدیدی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده است که بازیکن تیم ملی نروژ پیش از این به یکی از باشگاه های انگلیسی اعلام کرده است که دستمزدش برای بازی در این تیم 35 میلیون یورو است.

گمانه زنی ها در مورد مقصد ارلینگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند برای فصل آینده همچنان ادامه دارد.