کاوه رضایی، گزینه ایده آل و غیر ممکن برای ذوب آهن!

در میان اسامی تیم های خواهان کاوه، باشگاه ذوب آهن هم وجود دارد که البته این سوال فقط در بین هواداران این باشگاه مطرح است و خبری از انتقال کاوه به فولادشهر نیست. ذوب آهن که با سقف قرارداد 3 میلیاردی وارد بازار نقل و انتقالات شده، سامان نریمان جهان، روح الله سیف الهی و همچنین مهران درخشان مهر را جذب کرده است و به نظر می رسد پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شده است.


سرویس خبر شماره: 1867214
8 فوریه 1401 @ 13:13 |
1.7 هزار |

0نقطه نظر

شایعات عجیب در فضای فن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از فسخ قرارداد کاوه رضایی با تراکتورسازی که احتمالا محل اختلاف حقوقی این بازیکن با قرمزپوشان تبریزی در کمیته تعیین وضعیت خواهد بود، شایعات زیادی بر سر زبان ها افتاده است. آینده این مهاجم

برخلاف ادعای مطرح شده در فضای مجازی، باشگاه ذوب آهن هیچ مذاکره ای با کاوه رضایی نداشته است.

کاوه رضایی، گزینه ایده آل و غیر ممکن برای ذوب آهن!

آن وقت است که در چنین شرایطی کاوه رضایی می تواند کلید خط حمله ذوب آهن باشد اما با توجه به شرایط مالی این تیم حضور او در ذوب آهن بیشتر شبیه یک انتقال غیرممکن است. کاوه رضایی دو فصل در ذوب آهن حضور داشت و 14 گل برای این تیم به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از استقلال به عنوان مشتری جدی او نام برده می شود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و با توجه به غیبت بازیکنی مثل سجاد شهبازادا، بعید است استقلالی ها مهاجم دیگری را انتخاب کنند. سپاهان دیگر تیمی که نامه رسمی برای جذب کاوه رضایی ارسال کرده، یکی از مشتریان احتمالی او محسوب می شود اما در این بین نام های دیگری نیز وجود دارد.

اصفهانی سبزپوشان محمدرضا سلیمانی و شهرام سالاری را در خط مقدم دارد که در این فصل سه گل به ثمر رسانده اند. سعید باقرپسند مهاجم اصلی این تیم به دلیل برخورد شدید با مدافع این تیم در بازی رفت با تراکتور دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی شد.