کاپلو: اعتقاد مانچینی به برخی بازیکنان اشتباه بود

فابیو کاپلو، سرمربی مشهور ایتالیایی گفت: ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی برای دومین بار متوالی و تصمیم روبرتو مانچینی برای ماندن روی نیمکت آتزوری. فرض کنید جام جهانی را به خاطر دو پنالتی از دست رفته از دست دادیم. ما در ضربات پنالتی یورو 2020 پیروز شدیم، اما در مقدماتی جام جهانی 2022 متوجه شدم که تیم روحیه مشابهی ندارد. شاید مانچینی بیش از حد از بازیکنانش به خاطر قهرمانی تیمش در یورو تشکر کرد و این عادلانه نبود که دوباره به برخی از آنها اعتماد کرد، اما این اشتباهی است که هر مربی مرتکب می شود. امیدوارم مانچو به کار خود ادامه دهد زیرا می داند باید چه کاری انجام دهد.”

حمایت از مکس آلگری (سرمربی یوونتوس):“الگری مرد باهوشی است و به تیم اجازه می دهد تا آنجا که می تواند بازی کند. من این همه انتقاد از او را به خاطر برد 1-0 اش درک نمی کنم. این بی احترامی به کاری است که آلگری در یوونتوس انجام داد، اما مانند صحبت کردن با ناشنوایان است. افرادی که با پاس‌های کوتاه فوتبال بازی می‌کنند و سال‌ها پیش از گواردیولا کپی می‌کنند.» آلگری بهترین مربی برای قهرمانی در سری آ است.


سرویس خبر شماره: 1817241 |
09 فروردين 1401 ساعت 20:18 |
1,564 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا هفته گذشته پس از قبول شکست مقابل مقدونیه شمالی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از جواز حضور در این رقابت ها بازماند.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور یا رفتن این مربی ایتالیایی به گوش می رسید اما روزنامه های گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، دو روزنامه مطرح ایتالیایی صبح امروز اعلام کردند که سرمربی ایتالیایی تصمیم دارد حضورش در این تیم را پیگیری کند.

فابیو کاپلو درباره ناکامی تیم ملی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی صحبت کرد.

دوره قهرمانی سری آ: در مورد اینتر، من تیم ویران شده ای را نمی بینم. آنها به حالت عادی برمی گردند، اگرچه خیلی چیزها به بازی مقابل یوونتوس بستگی دارد. تساوی برای هر دو تیم مانند شکست در بازی بعدی خواهد بود. یوونتوس باید بیشتر ریسک کند، اما اینتر نمی تواند به تساوی رضایت دهد، بیایید ناپولی را فراموش نکنیم. آنها راه درازی را پیموده اند، با مربی (لوچیانو اسپالتی) که می داند آنها را به کجا برساند. میلان تیم شادی است، این نکته کلیدی است. تماشای بازی آنها سرگرم کننده است و مربی میلان کار فوق العاده ای انجام می دهد. آنها هم مثل هر تیم جوانی فراز و نشیب دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی