کاپلو: انگلیس اولین شانس قهرمانی در جام جهانی است

من واقعاً می خواهم بدانم کدام تیم قهرمان جام جهانی می شود. اما به عنوان سرمربی سابق انگلیس، باید بگویم که آنها یکی از شانس های اصلی هستند. ما در سپتامبر، اکتبر و نوامبر آماده رویارویی با بزرگترین تیم های جهان بودیم. در ماه های اسفند و فروردین با کاهش فرم بدنی شرایط نه خوب بود و نه بد و در خرداد و ابتدای تابستان تیم واقعا ضعیف بود. میزبانی جام جهانی در پاییز بهترین شانس انگلیس است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاپلو در مصاحبه ای با Sky Sports بین سال های 2007 تا 2012 گفت: “من فکر می کنم هری کین یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. او به اندازه کافی خوش شانس بود که با مربی ای مانند آنتونیو کونته کار کرد. من معتقدم که کونته کین را بهتر کرد. به مهاجمان بزرگ تاریخ مثل رونالدوی برزیلی نگاه کنید، او پاس گل زیادی نداد و فقط گل زد، اما کین در بازی قبل از گل نقش دارد و بارها پاس گل می دهد و هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. من فکر می کنم کین مهم ترین بازیکن تیم ملی است، انگلیس است

فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ یاد کرده و می گوید انگلیس با ستاره موثری مانند او یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی است.

کاپلو: انگلیس اولین شانس قهرمانی در جام جهانی است

هری کین در حال حاضر در مسیر تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ کشورش قرار دارد و اگر سه گل دیگر به ثمر برساند، رکورددار فعلی وین رونی را پشت سر می گذارد. او در چند روز آینده با پیراهن انگلیس به مصاف ایتالیا و آلمان می رود و بازی های داخلی بعدی اش بازی های انگلیس در جام جهانی قطر خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که تیم ملی انگلیس جام جهانی 2020 را از 21 نوامبر برابر تیم ملی ایران آغاز می کند، فابیو کاپلو، سرمربی سابق سه شیرها ضمن تمجید از هری کین، گفت که انگلیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قطر در سال جاری است. بودن


سرویس خبر شماره: 1844670
29 سپتامبر 1401 @ 23:02
1.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر