کاپیتان استقلال می خواهد آن لحظه را تکرار کند (تصویر)

در دربی سال 93 و با تساوی 2-2 بازی در وقت قانونی، درخشش سیدحسین حسینی باعث شد تا استقلال در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند. در دربی سال 96، سیدحسین با سیوهای باشکوه خود نقش مهمی در جلوگیری از گلزنی استقلال داشت تا این دیدار با تساوی بدون گل در ضربات پنالتی به پایان برسد. حسینی این بار در ضربات پنالتی به عنوان ناجی استقلال ظاهر می شود و بار دیگر سند پیروزی آبی ها در جام حذفی را امضا می کند.

1881505
دربی 96 و باز هم عملکرد خوب; سیدحسین بار دیگر ناجی استقلال در جام حذفی شد.

آنچه حسینی و هواداران استقلال را به عملکرد خوب او در دیدار مقابل پرسپولیس امیدوار می کند، عملکرد قبلی این دروازه بان باتجربه در دربی پلی آف است. استقلال و پرسپولیس در دو دربی سال 93 و 96 با سرمربیگری فرهاد مجیدی در جام حذفی به مصاف استقلال رفتند و هر دو بار در ضربات پنالتی پیروز شدند و البته آن پیروزی را مدیون سیدحسین حسینی هستند.

1881512
اشک های دروازه بان استقلال با چهره ای جوان تر در این روز رویایی متوقف نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی یکی از چهره های خاص و تاثیرگذار استقلال در دیدار فینال جام خولا است. کاپیتان استقلالی ها با سابقه ای غنی در ترکیب تیمش است که انگیزه های متفاوتی را دنبال می کند.


سرویس خبر شماره: 1940951
09 خرداد 1402 ساعت 17:33 |
7.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سیدحسین می خواهد مثل دربی 93 و 96 باشد

سیدحسین ابتدا امیدوار است در رقابت با علیرضا بیرانوند به عنوان رقیب داخلی خود عملکرد بهتری داشته باشد و آمار خود را در دربی ها بهبود بخشد. از طرفی موفقیت استقلال و پیروزی در دربی برای او اهمیت ویژه ای دارد. زیرا او به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را در پلی آف بالای سر خواهد برد و این پایانی عالی برای فصل جاری خواهد بود.

1881503
پنالتی مهار شده توسط سیدحسین در دربی 93 و امضای سند صعود فینال جام حذفی.

سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، اگر مانند دربی 93 و 96 عمل کند تیمش را به جام قهرمانی می رساند.

کاپیتان استقلال می خواهد آن لحظه را تکرار کند (تصویر)

حسینی از این پس در شرایطی که تجربه اش بیشتر شده، دوباره در جام حذفی به مصاف پرسپولیس می رود. البته او نسبت به دو بازی ذکر شده مسئولیت سنگین تری دارد که با توجه به بازوبند کاپیتانی برای او ایجاد می شود. با این حال کاپیتان آبی ها امیدوار است در جام حذفی و این بار قهرمانی در این تورنمنت، بهترین های خود را ارائه کند و بار دیگر عامل پیروزی مقابل پرسپولیس باشد.

1881504
ساجده شکر پس از موفقیت در ضربات پنالتی دربی 96 و صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی.



مجله اخبار فوتبال داخلی