کاپیتان بایرن پشت ستاره کره ای: فوتبال همین است


سرویس خبر شماره: 2018315
12 مه 1403 در 9:55 ق.ظ.
4.6 هزار |

5نقطه نظر

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ از کیم مین جائه پس از اشتباهش مقابل رئال مادرید حمایت کرد.

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره ای: فوتبال همین است

به گزارش “ورش سه”، شب گذشته بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود که با تساوی 2-2 مقابل این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود. .

شاگردان توماس توخل در این دیدار فرصتی برای کسب پیروزی شیرین و مهم داشتند، اما خطای روی کیم مین جائه در محوطه جریمه باعث شد تا وینیسیوس جونیور هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی گلزنی کند. .

نویر پس از بازی به Sport One گفت: «ما در مورد اتفاقاتی که در رختکن رخ داد صحبت کردیم. اشتباهات اتفاق می افتد و فوتبال همین است.

1987933

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او در مسابقات بعدی بد بازی خواهد کرد. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از زمینه های بازی خیلی خوب عمل کرد اما در برخی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درستی بگیرد که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این فضا ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2012 مقابل چلسی انداخت. با تشکر از همه آنها. البته ما می خواستیم برنده شویم و شایسته نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دستان ماست و می خواهیم به فینال برسیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی