کاپیتان تیم ملی در جمع کاپیتان های استقلال!

قرارداد قرضی مسعود شجاعی به تیم فوتبال هوادر به پایان رسیده و مشخص نیست او فصل آینده در کدام تیم فوتبال بازی خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی در جمع کاپیتان های استقلال!

محمود فکری در آخرین مصاحبه خود اطلاعات دقیقی از مسعود شجاعی و آینده اش ارائه نکرد و گفت: «بهتر است روی نام ها تمرکز نکنیم، هدف ما موفقیت هواداران است و برای رسیدن به اهدافمان تلاش می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1942632
18 ژوئن 1402 ساعت 09:30
9.1 هزار |

0نقطه نظر

آن طور که از صحبت های سرمربی جدید هوادر مشخص است، نظر محمود فکری درباره شجاعی نامشخص است. حال باید منتظر نظر مهدی رحمتی درباره کاپیتان سابق تیم ملی باشیم و ببینیم این مربی دوست دارد در دوران دانشجویی جسارت هم تیمی سابق خود را داشته باشد یا مانند فخری از پاسخ به این سوال طفره می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما با حضور حمید مطهری شرایط برای شجاعی در نساجی خوب پیش نرفت و او تصمیم گرفت در میانه های لیگ بیست و دوم که ساکت الهامی در آن حضور داشت و شرایط بهتری برای بازی داشت جدا شود و به هوادار بپیوندد.

حالا با پایان فصل، دوران قرضی شجاعی در هوادار به پایان رسیده است. ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید ارغوان تهران جایگزین محمود فخری شد و پس از بازنشستگی کارلوس هرناندز به مهدی رحمتی فرصت بازی در قائم شهر داده شد.

به گزارش “ورزش”، پس از پایان لیگ بیست و یکم بود که مسعود شجاعی پس از یک فصل خوب با نساجی مازندران و در حالی که در کنار ساکت الهامی قهرمانی جام حذفی را نیز با این تیم جشن گرفته بود، قرارداد خود را امضا کرد. 2 فصل دیگر