کاپیتان جای خود را به کسی واگذار نمی کند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان حاج صفی پس از حضور همیشگی خود در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه که در آخرین لحظات جای خود را به میلاد زکی پور داد، همچنان به دنبال حفظ جایگاه خود در این تیم است و مانند دیدارهای رسمی این کار را انجام می دهد. نمی خواهم در دیدارهای تدارکاتی جزء 11 تیم باشم.انتظار می رود بازیکن اصلی تیم ملی ایران جدا شود.

حاج صفی که در سه ماه گذشته در رقابت های جام جهانی 2022 و سوپرلیگ یونان حضور داشت، همیشه جزء جدایی ناپذیر تیم ملی و A.UN بوده است. کی آتنبوده پس از بازی با روسیه به دنبال این است که در بازی تدارکاتی مقابل کنیا در جمع بازیکنان اصلی باقی بماند و در ترکیب اصلی و بازی در تیم فوتبال به یونان بازگردد. آ. به میدان بروید

1835798

مدافع چپ باتجربه تیم ملی ایران مثل همیشه سرحال و آماده کارش را دنبال می کند.

کاپیتان جای خود را به کسی واگذار نمی کند (عکس)

کاپیتان تیم ملی ایران که توانایی بازی در پست های مختلف را دارد به گفته امیر قلعه نویی مانند بازی سپاهان در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته شد. او خود را خطرناک نشان داد و همین روحیه را حفظ کرد. در تشکیل.


سرویس خبر شماره: 1897626
6 آوریل 1402 @ 19:34
17.9 هزار |

8نقطه نظر

حاج صفی که رقبایی چون میلاد زکی پور و وحید امیری را در پست دفاع چپ در ترکیب دارد، امروز در تمرینات تیم ملی حضور فعال و فعال داشت و دوباره در پست تخصصی خود در بازی های درون تیمی و کارهای تاکتیکی مورد استفاده قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی