کاپیتان رئال از حضور در عربستان پشیمان شد


کد اطلاعات: 2048709
26 ژوئن 1403 در 10:59 ق.ظ |
7.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ناچو کاپیتان رئال مادرید برای حضور در لیگ عربستان تردید زیادی دارد و به نظر پشیمان است.

کاپیتان رئال از حضور در عربستان پشیمان شد

به گزارش “ورش سه”، قرارداد ناچو با رئال مادرید 30 ژوئن به پایان می رسد و او هنوز تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه یا جدایی از سانتیاگو برنابئو نگرفته است و همه منتظر هستند تا ماموریت بعدی مشخص شود. فصل

مدیران رئال پیش از این به این بازیکن پیشنهاد امضای قرارداد جدید داده بودند اما گفته می شود نداشتن زمان کافی برای حضور در زمین باعث شد تا او به طور جدی از این باشگاه جدا شود و به تیمی بپیوندد که بتواند در آن بازی کند و بیشتر فکر کند. .

2043347

در روزهای اخیر رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که پیشنهاد باشگاه الاتحاد برای به خدمت گرفتن او کاملا جدی بوده و این احتمال وجود دارد که کاپیتان رئال فصل آینده با پیراهن این تیم در لیگ عربستان بازی کند اما حالا به نظر می رسد که وضعیت تغییر کرده است. .

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی مدعی شد که ناچو در مورد حضورش در عربستان تردیدهای بسیار جدی دارد. این در حالی است که وی و باشگاه الاتحاد با وجود مذاکره برای امضای قراردادی دو ساله، پیشرفت چشمگیری در قرارداد نداشته اند و احتمال لغو این انتقال بسیار زیاد است. گفته می شود سران رئال انتظار دارند او در روزهای آینده تصمیم نهایی را بگیرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی