کاپیتان رهبری را بر عهده گرفت. بوسکتس تعویق حقوق را می پذیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده تا این باشگاه دوباره به همراهی بازیکنانش نیاز داشته باشد و بوسکتس در این موضوع پیش قدم شود.
بارسا در این پنجره نقل و انتقالات عملکرد قابل توجهی داشت و به لطف فروش درصدی از حقوق تلویزیونی خود در 25 سال آینده، توانست بازیکنان درخشانی از جمله روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کوند را به خدمت بگیرد.
اما قوانین سختگیرانه و سقف دستمزدی که لالیگا تعیین کرده بود باعث شد باشگاه نتواند قرارداد این بازیکنان جدید را ثبت کند و مشکل جدیدی برای آنها ایجاد کرد.


سرویس خبر شماره: 1837486
19 اوت 1401 ساعت 09:40
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیش از این گفته می شد سران این باشگاه از بازیکنان خواسته اند با کاهش یا تعویق دستمزد خود موافقت کنند و در نتیجه به ثبت قرارداد بازیکنان جدید کمک کنند و حالا روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که بوسکتس این پیشنهاد را پذیرفته است.
مدیر برنامه های بوسکتس، جوزپ ماریا اوروبیت روز گذشته با مدیران بارسلونا جلسه ای برگزار کرد و با آنها برای تعویق دستمزد این هافبک و پرداخت او در دوره ای دیگر به توافق رسید.
بسیاری بر این باورند که سران بارسلونا امیدوار بودند بازیکنانی مانند فرانکی دی یونگ را بفروشند و فضایی در دستمزدهای پرداختی برای ثبت نام بازیکنان جدید باز کنند، اما پیش نرفتن در این پروژه باعث شده تا آنها با مشکلات جدی در این زمینه و ایمن مواجه شوند. روشی برای کاهش یا تعویق دستمزد بازیکنان



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا با تعویق دستمزد خود برای کمک به باشگاه موافقت کرد.