کاپیتان عالیشاه برای تقویت تیم دست به کار شد


سرویس خبر شماره: 2049061
27 ژوئن 1403 در 4:38 ب.ظ.
6.7 هزار |

8نقطه نظر

کاپیتان پرسپولیس برای همکاری و کمک به قدرتمندتر شدن تیم برای فصل پیش رو در دیدار با اسپانسر این باشگاه شرکت کرد.

کاپیتان عالیشاه برای تقویت تیم دست به کار شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس در شرایطی که هواداران این تیم با اخبار تکان دهنده ای مواجه هستند و نگران آینده این تیم هستند، به دنبال ایجاد شرایطی آرام و قدرتمندتر شدن تیم است. .

پرسپولیس در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که تا هفته های اخیر کمتر کسی انتظار داشت در جدال فشرده با استقلال از سد جواد نکونام و تیمش عبور کند. اما عثمار ویرا که بعد از جدایی یحیی گل محمدی در نیم فصل در راس این تیم قرار داشت، با درخشش شاگردانش توانست این عنوان را کسب کند.

اما پس از کسب عنوان قهرمانی، اسمار ویرا از مدیریت تیم استعفا داد تا باشگاه بار دیگر با چالش انتخاب سرمربی مواجه شود. از سوی دیگر مشکلات مالی و سقف قرارداد، وضعیت نقل و انتقالات و حتی تمدید قرارداد این باشگاه را با مشکل مواجه کرده و نگرانی بیشتری برای هواداران این تیم برای فصل آینده ایجاد کرده است.

2029853

این در حالی است که اسپانسر باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته همکاری جالبی با این تیم برای کسب موفقیت داشت، روز گذشته با انتشار پستی از حمایت قرمزها خبر داد و تایید کرد که برای کسب افتخارات بیشتر در این تیم خواهد ماند. امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس که یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود، با توجه به شرایط موجود و برای تشویق بیشتر، حمایت مالی خود را از آنها نشان داد و قرار است به عنوان سفیر برند آنها کار را دنبال کند. تا زمانی که شرایط فراهم شود باید از منابع مالی مناسب برای تقویت تیم استفاده شود.

رضا درویش که این روزها در حال گذراندن محرومیت 20 روزه خود به عنوان مدیرعامل و نفر اول مدیریت و رهبری تیم است، با بررسی گزینه های موجود قصد دارد شرایط تقویت تیم و انتخاب سرمربی را تکمیل کند. در اسرع وقت تا آن دسته از سرخ پوشانی که خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند طبق قول وی با حضور موفق در این رقابت ها شانس خود را در رقابت با سایر مدعیان ادامه دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی