کاپیتان کنعانی در آخرین ثانیه بازی جنجالی گلزنی کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال الاهلی در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته دوم لیگ ستارگان قطر در حالی که محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را مانند دیدار اخیر خود به عنوان بازیکنان اصلی و مدافعان مرکزی در اختیار داشتند. از ساعت 19 امشب (به وقت محلی) ایران در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم مدعی الدیل رفت.

الاهلی که هفته گذشته با درخشش و عملکرد چشمگیر کنعانی زادگان و خلیل زاده در خط دفاعی موفق به کسب سه امتیاز خارج از خانه مقابل ام صلال شد، امشب انگیزه خاصی برای کسب چند امتیاز داشت. گل یکی از ملی پوشان ایرانیشان.

الاهلی توانست با گلزنی مدافع ایرانی خود یک امتیاز ارزشمند مقابل الدحیل کسب کند.

در دیداری که هر دو ملی پوش ایرانی تا پایان بازی مقابل الدحیل در زمین حضور داشتند، شجاع خلیل زاده در دقیقه 3+45 کارت زرد گرفت.

کنعانی هفت دقیقه پس از بستن بازوبند کاپیتانی الاهلی، تیمش را با خوشحالی از باخت در برابر فریاد نجات داد.
گل ارزشمند دقایق پایانی مقابل الدحیل باعث شد مدافع ایرانی الاهلی شادی معروف خود را نشان دهد



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدحسین کنعانی زادگان که پنالتی اول تیمش شد و در بازی های تدارکاتی هم گلزنی کرده بود با یک ضربه محکم به سمت چپ برای تیمش مقابل الدیل یک پنالتی به ثمر رساند و از بین دستان یازان حسین عبور کرد و به گل رسید. گل تساوی برای الاهلی در دقیقه 90. .

الاهلی که برخلاف سال گذشته به دنبال جایگاه بهتری در لیگ ستارگان قطر است، امشب پس از پیروزی در اولین بازی فصل، امتیاز ارزشمندی را در دیدار مقابل الدحیل توسط کنعانی زادگان کسب کرد تا شرایط خوبی برای شروع مسابقات پیدا کند. کار در فصل 2022-23.

کنعانی قبل از زدن پنالتی با یک استراحت کوتاه دروازه بان الدیل را برای شیرجه زدن دچار تردید کرد که این امر مانع از پرش به موقع دروازه بان حریف شد.
مدافع الاهلی ایران با این ضربه اولین گل فصل خود را مقابل الدحیل به ثمر رساند


سرویس خبر شماره: 1837779
آگوست 20, 1401 @ 10:03 ب.ظ
7.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پنالتی نجات لحظه آخری;

در شرایطی که الدیل تا دقیقه 90 پیش بود و در آستانه پیروزی مقابل یاران شجاع و کنعانی بود تا ناکامی و شکست هفته گذشته خود را جبران کند، اعلام پنالتی به سود الاهلی سرنوشت را تغییر داد. از این بازی

کنعانی زادگان که سال گذشته در 20 بازی یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند، توانست در دومین بازی فصل جدید دروازه الدحیل را باز کند.