کاپیتان 2022 ایران در جمع صاحبان بازوبند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که کادر فنی تیم ملی به دلیل محرومیت و کرونا نتوانست از ترکیب کامل خود برای دیدار با کره استفاده کند، اسکوچیچ می تواند از سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش در این تیم برای بازی مقابل لبنان استفاده کند. .
احسان حاجوسفی در بازی با کره جلوتر از سایر بازیکنان به عنوان کاپیتان وارد زمین شد و کریم انصاری فرد که کاپیتان دوم تیم ملی است در دقایق پایانی وارد زمین شد.
با این حال با توجه به ترکیب اصلی تیم ملی در دیدارهایی که اسکوچیچ همه بازیکنان خود را در اختیار دارد، به نظر می رسد جهانبخش به عنوان کاپیتان اصلی ایران در جام جهانی حضور داشته باشد. دو بازیکن باتجربه، 13 سال پس از اولین بازی ملی خود، با حضور در دو جام جهانی و سه دوره جام ملت‌های آسیا، تجربه‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورند.
این در حالی است که حضور سعید عزت اللهی در ترکیب باتجربه این تیم نوید ظهور یک سرمربی جدید برای سال های آینده تیم ملی را می دهد. این بازیکن 25 ساله که از 19 سالگی در تیم ملی حضور داشته و با توجه به موقعیت بازیکنی و ویژگی های ذاتی خود، گزینه اصلی هدایت تیم ملی پس از جنگ جهانی دوم خواهد بود.
شاید بعد از دور ماندن شجاعی و دژاگه از تیم ملی این گمانه زنی وجود داشت که رختکن ایران از کاپیتانی با فاکتورهای لازم آسیب می بیند اما به مرور زمان مشخص شد که نسل بعدی تیم ملی هم در هدایت خوب است. و هم تیمی های پیشرو در میدان، از آن بهره ببرید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آخرین تمرین تیم ملی قبل از بازی با لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.


سرویس خبر شماره: 1817098 |
08 فروردين 1401 ساعت 21:47 |
2,660 امتیاز خبر|

4نظرات

قلمرو صمیمیت بین ملی پوشان سابق