کاکارینو توضیح می‌دهد که چرا برای همه افرادی که با لیورپول در ارتباط هستند، «زمان‌های هیجان‌انگیزی» است

تونی کاکارینو توضیح داده است که با نزدیک شدن به آغاز فصل 2024/25 لیگ برتر، “زمان های هیجان انگیز” برای همه افرادی که با لیورپول در ارتباط هستند، است.

یورگن کلوپ در پایان فصل آن را یک روز با قرمزها نامید و آرن اسلات، سرمربی سابق فاینورد در صندلی داغ آنفیلد جایگزین او شد.

این مرد هلندی تیمی پر از استعداد واقعی را به ارث برده است، اما کاکارینو اذعان می کند که از احتمال خروج آنتونی گوردون از نیوکاسل برای پیوستن به مرسی سایدرز در تابستان هیجان زده شده است.

فابریتزیو رومانو فاش کرد که قرمزها واقعاً بازیکن سابق اورتون را دوست دارند اما هنوز در مذاکرات با تیم شمال شرق به پیشرفتی دست پیدا نکرده اند.

مطمئن نیستم که صلاح بماند، اما این یک داستان در دو سال گذشته بوده است. Cascarino در talkSPORT (از طریق HITC) گفت.

فکر می کنم دیاز برای لیورپول در سمت چپ فوق العاده است که در پست آنتونی گوردون بازی می کند. شما جوتا را دارید که می تواند آنجا بازی کند. لیورپول در نواحی جلو و مخصوصاً نوع وینگرهای سرعتی که پشت سر می دوند، لوکس است.

مگر اینکه آنها پیشنهاد بزرگی برای لوئیز دیاز داشته باشند. اگر آن‌ها این پیشنهاد را داشتند و می‌رفتند «می‌توانیم سعی کنیم گوردون را به‌عنوان جایگزین وارد کنیم»، اما بله، زمان‌های هیجان‌انگیزی، اینطور نیست؟

بیشتر بخوانید: ژورنو می گوید همه طرفداران لیورپول پس از مسترکلاس کودی گاکپو به چه فکر می کنند

مو صلاح قبلاً اصرار داشت که پس از تابستان در باشگاه باقی می ماند در حالی که برخی گزارش ها از انتقال لوئیز دیاز به بارسلونا حکایت دارد.

جیمز پیرس از اتلتیک فاش کرد که قرمزها به دنبال فروش این بازیکن کلمبیایی نیستند، اما به وضوح علاقه مند به جذب گوردون است که در همان پست شماره 7 ما بازی می کند.

اگر گوردون آخرین نفری باشد که از استنلی پارک عبور کرده است، هرچند به طور غیرمستقیم، چند پر در نیمه آبی مرسی ساید به هم می ریزد، اما ترم گذشته بارها برای نیوکاسل تاثیرگذار بود.

سرعت و سرسختی او چیزی است که می تواند شاهد درخشش او در زیر آرن اسلات باشد – ما فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/07/02/tony-cascarino-exciting-times-liverpool-admission/ منبع: