کایل شاناهان اصرار دارد که ۴۹ نفر باید: «از کریستین مک‌کافری محافظت کنید»

سرمربی تیم سانفرانسیسکو 49رز، کایل شاناهان، پس از یک سال پرمشغله برای فصل 2023، ابراز تمایل کرد که از کریستین مک کافری در برابر خود محافظت کند.

فصل هیجان انگیز کریستین مک کافری 2023

کریستین مک کافری بدون شک تاثیرگذارترین بازیکن غیرکوارتربک فصل گذشته NFL بود، با بازیکن تهاجمی سال لیگ که تا سوپر باول LVIII در خط حمله سانفرانسیسکو پیشرو بود.

این بازیکن 28 ساله به حق پس از یک فصل شکستن رکورد، قرارداد جدیدی با 49ers به ​​دست آورد و اخیراً به عنوان ستاره جلد Madden 25 معرفی شد، که خود مک کافری گفت که این یک رویای مادام العمر بود.

مک کافری در طول سال 2023 در 16 بازی 21 تاچ داون به ثمر رساند و 17 بازی تاچ داون او به عنوان طولانی ترین رکورد ثبت شده در تاریخ فرنچایز ثبت شد.

کایل شاناهان می خواهد از کریستین مک کافری محافظت کند

با ایفای نقش مهم مک کافری در خط حمله 49، سرمربی تیم کایل شاناهان اهمیت محافظت از یکی از بازیکنان ستاره خود را در این سال تحت تاثیر قرار داد.

ما بازیکنانی داریم که می توانند توپ را اداره کنند. ما باید از کریستین در برابر خودش محافظت کنیم. او دوست ندارد هیچ وقت بیرون بیاید بدون توجه به شرایط و من فکر می کنم این چیزی است که ما می توانیم بیشتر از او محافظت کنیم. شاناهان در طول تمرینات خارج از فصل گفت.

وقتی در بازی پاس چنین تهدیدی هستید، کمی متفاوت است. … اما اگر او فقط با 20 بار در هر بازی فرسوده می شود – و قطعا به اندازه کافی خوب است که این کار را انجام دهد و ثابت کرده است که می تواند سالم بماند – اما شما دوست دارید مقداری از آن را از او بردارید و به او بدهید. آن را به بچه های دیگر نیز.

مک‌کافری هم در نمایش‌های عجله‌ای و هم در نمایش‌های دریافتی‌اش تأثیرگذار بوده است، با این که این ستاره با استعداد تقریباً برای سانفرانسیسکو غیرقابل جایگزین شده است.

سوپراستار 49ers بدون شک از یک فصل آرام لذت می برد، اما علاوه بر تایید شدن به عنوان ستاره جلد Madden 25، او آخر هفته گذشته در رود آیلند با دوست دختر طولانی مدت خود اولیویا کولپو نیز ازدواج کرد.

هم تیمی های جورج کیتل و کایل یوشزیک در این مراسم در کنار سرمربی تیم کایل شاناهان که قبل از فصل جدید سبیل های جدیدی را تکان می داد، دیده شدند.



https://sportslens.com/news/kyle-shanahan-insists-that-san-francisco-49ers-must-protect-christian-mccaffrey-from-himself/ منبع: