کتیبه گل هفته به پدیده فصلی شمس آذر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی شاگردان سعید زهی در ورزشگاه فولادشهر فراتر از انتظار آنها آغاز شد و پس از اینکه نماینده قزوین در دقیقه 10 با ضربه سر پوریا سرآبادانی روی دقت علی اصغر عربی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. در دقیقه 25 این خود عربی بود که پس از همکاری دیدنی با کاپیتان شمس آذر موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. عربی برای به ثمر رساندن این گل با استفاده از سرعت و تکنیک خود توپ را از هم تیمی هایش در محوطه خودش گرفت و سپس با دوندگی که با هم تیمی خود در موقعیت تک به تک داشت. تیم میزبان در ورزشگاه فولادشهر و پس از جدایی از این بازیکن گل دوم این دیدار را برای تیمش به ثمر رساند. گلی که بهترین گل هفته بود و احتمالا می تواند کاندیدای یکی از بهترین گل های فصل مسابقات باشد.


البته درخشش عربی فقط به این بازی بستگی نداشت و در فصلی که شمس آذر غیرقابل پیش بینی ظاهر شد و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرد، توانست 3 گل و 3 پاس گل در لیگ برتر به ثبت برساند. 12 هفته گذشته از جمله 7 فیکس با حضور یکی از اعضای اصلی تیم همراه بود که انتظار چنین عملکردی را از آنها نداشت.
توانایی حمل توپ و سرعت بالا از ویژگی های بارز شمس آذر وینگر 24 ساله چهار محال و بختیاری است که پس از جدایی از قشقایی ماجراجویی جدیدی را در قزوین آغاز کرد و حالا به احتمال زیاد به حضور در لیگ برتر امیدوار است.


سرویس خبر شماره: 1852209
15 نوامبر 1401 @ 8:54 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علی اصغر عربی زننده یکی از بهترین گل های هفته دوازدهم لیگ برتر بود.

کتیبه گل هفته به پدیده فصلی شمس آذر (عکس)

عکس ها: علی اصغر عربی



مجله اخبار فوتبال داخلی