کدام بازیکنان بیشتر در شبکه های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند؟/ تعداد عجیب پیام های آزاردهنده برای رونالدو

این نتیجه زمانی حاصل شد که مگوایر دقیقاً 69 بار پیام مشابهی را از کاربران مختلف در مدت دو ساعت دریافت کرد. بیشتر آزار بازیکنان به خاطر اتفاقات خاصی مانند کارت قرمز سیاران کلارک و خطای جیمز مک آرتور روی بوکایو ساکا است. دکتر برتی ویگدن، نویسنده اصلی این گزارش، افزود: “این نتایج نشان می‌دهد که فوتبالیست‌ها تا چه حد در رسانه‌های اجتماعی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند. مقابله با سوء استفاده آنلاین دشوار است، اما ما نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم. “باید کارهای بیشتری انجام شود. برای متوقف کردن تولید چنین محتوایی، تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان می توانند بدون آزار و اذیت کار خود را انجام دهند.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی 37 ساله منچستریونایتد، بین 13 آگوست 2021 تا 24 ژانویه 2022، 12520 پیام آزاردهنده دریافت کرد. در 27 آگوست، روزی که او به یونایتد پیوست، تعداد پیام ها افزایش یافت. اوج.

کدام بازیکنان در شبکه های اجتماعی بیشتر مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند؟/ ۱۲ هزار و ۵۲۰ پیام در کمتر از ۶ ماه برای رونالدو!

هری مگوایر کاپیتان باشگاه با 8954 پیام در مدت مشابه دوم شد. از این تعداد، 2903 مورد در 7 نوامبر پس از عذرخواهی مگوایر از هواداران پس از باخت 2-0 مقابل منچسترسیتی ارسال شد. مارکوس راشفورد (2557)، برونو فرناندز (2464)، فرد (1924) و دیوید دخیا (1394) نیز به ترتیب در بین 10 تیم برتر قرار گرفتند و هافبک های سابق تیم: جسی لینگارد (1605) و پل پوگبا (1446) نیز به ترتیب در فهرست 10 تیم برتر قرار گرفتند. هفتم و نهم بودند. هری کین از تاتنهام (2127) و جک گریلیش از منچسترسیتی (1538) تنها بازیکنان غیر منچستریونایتد در لیست ستارگان مبارز هستند.

در مجموع 600 هزار توئیت از 2.3 میلیون توییت ثبت شده در پنج ماه اول فصل گذشته مربوط به هفت بازیکن این لیست ده نفره است. هفت درصد از بازیکنان فوتبال هر روز مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند.

با این حال، موسسه آلن تورینگ (موسسه ملی علوم داده و هوش مصنوعی بریتانیا) دریافته است که بیشتر طرفداران فوتبال از رسانه های اجتماعی مسئولانه استفاده می کنند. کوین باکهورست، از آفکام، گفت: “این یافته‌ها بر جنبه‌های تاریک این بازی زیبا روشن می‌شود. “سوءاستفاده آنلاین جایی در ورزش یا جامعه ندارد و مقابله با آن نیازمند تلاش گروهی است.” این مطالعه می‌افزاید: “این امکان وجود دارد که تکرار به این دلیل رخ داد که کاربران پیام توهین‌آمیز را دیدند و تصمیم گرفتند آن را بازنشر کنند، که نشان‌دهنده سازمانی ارگانیک است نه رفتار هماهنگ.