کدام تیم به لیگ برتر ایران صعود می کند (نظرسنجی)


سرویس خبر شماره: 1939233
02 ژوئن 1402 ساعت 09:00
2.3K |

0نقطه نظر

نارنجی، آبی یا زرد

سایپا: استقلال برای رسیدن به جنوب سهمیه می خواهد
استقلال ملاثانی در این فصل حریف سرسختی مقابل مدعیان بوده است. سایپا که به همراه محمود فکری به عنوان تیم دوم مدعی صعود به شمار می رفت، به تدریج امتیازات حیاتی خود را از دست داد تا اکنون در رده سوم جدول قرار بگیرد و کار آنها برای بازگشت به لیگ برتر، انجام دادن یا مرگ بوده است. و بعید نیست که یک سال از لیگ برتر خارج شوند و تمدید شوند. حسینی نسب و تیمش که در پنج هفته اخیر 10 امتیاز کسب کرده اند به مصاف استقلال ملاثانی می روند که با همین تعداد بازی 8 امتیازی شده است. تیمی با مدعیان جوان، باید دید کهنه سربازان نارنجی پوش چه استراتژی برای غلبه بر آنها خواهند داشت.
نتیجه بازی اول: استقلال ملاثانی صفر سایپا صفر

1873642

بالاخره قلب لیگ برتر فردا در سه شهر تهران، اهواز و شهربابک می تپد و همه منتظرند تا بعد از شمس آذر دومین سهمیه لیگ برتر مشخص شود. به نظر شما کدام تیم موفق ترین خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال خوزستان، سایپا و فجرسپاسی سه تیمی هستند که تا هفته گذشته مقابل هم قرار گرفتند و حالا روی امتیازات بازی خود تمرکز کرده اند و باید دید تکلیف دومین سهمیه لیگ برتر بعد از شمس آذر قزوین و در جمع زردها چه خواهد شد. و نارنجی یا آبی که به لیگ برتر اضافه خواهد شد. جالب اینجاست که هر سه تیمی که برای صعود به رقابت می پردازند پیش از این در لیگ برتر حضور داشته اند و سایپا و استقلال خوزستان حتی قهرمانی این رقابت ها را در کارنامه خود دارند. فجرسپاسی نیز در سال‌های اخیر به‌عنوان باشگاهی که بازیکن تولید می‌کند و البته با سابقه قهرمانی در جام حذفی، به عنوان یک تیم محبوب شناخته می‌شود.

فجرسپاسی: مانعی به نام وحید رضایی
شاگردان مهدی رجب زاده با یک امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارند و با شکست ناپذیری خود در 5 دیدار اخیر، اکنون شانس صعود دارند. آنها قرار است در دیداری سخت مقابل مس شهربابک مقابل حریف حاضر شوند. هدایت این تیم بر عهده وحید رضایی است که سال ها سابقه حضور در فجر و کاپیتانی کاکوها را دارد. رضایی اما به عنوان مربی پرمدعا و با اخلاق تمام توان شاگردانش را برای این بازی آبرومندانه به کار گرفت و بعید است زردپوشان مقابل شهربابکی کار راحتی داشته باشد.
نتیجه بازی اول: فجرسپاسی 1 مس شهربابک 1

1873894

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته پایانی لیگ برتر تکلیف آخرین تیم صعود کننده به لیگ برتر و همچنین سقوط به لیگ دسته دوم مشخص می شود.

سه تیم سایپا، استقلال خوزستان و فجرسپاسی به دنبال آخرین شانس خود برای صعود به لیگ برتر هستند.

کدام تیم به لیگ برتر ایران صعود می کند (نظرسنجی)

آبی: مبارزه برای بدترین خط دفاعی مقابل آقای گلها
استقلال خوزستان با یک امتیاز بیشتر حالا در خانه و در ورزشگاه غدیر که پیش از این جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر را دیده بود، باید به مصاف آرمان گهر سیرجان برود. تیمی که فصل گذشته یکی از مدعیان صعود بود و امسال به دلیل مشکلات مالی و بسته شدن پنجره در آستانه سقوط قرار داشت. آرمان گهر با 40 گل خورده سومین خط دفاعی بد لیگ برتر را در اختیار دارد و از این حیث تیمی ویژه برای استقلال خوزستان محسوب می شود که با 42 گل زده دومین خط حمله قوی لیگ است. سیروس پورموسوی امیدوار است تیمش استرس بازی آخر را وارد نکند و طلسم گل های دقایق پایانی را که امتیازات زیادی را از این تیم گرفت، رها نکند تا بتوانند به راحتی صعود را جشن بگیرند.
نتیجه بازی اول: آرمان گهار 0 استقلال خوزستان 2

1877584