کدام مربی عنایتی را عصبانی می کند؟

این هوادار قرار است هفته آینده به تبریز سفر کند و میهمان تراکتورسازی باشد. ساغلام، سرآسیایی، ساکت الهامی، امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان 5 مربی هستند که در هفته های باقی مانده با ترکیب سخت عنایتی دیدار خواهند کرد و باید دید در هفته های پایانی مربی ای پیدا می شود که عنایتی را بخواباند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

Les Bleus et les Violets با پیروزی مقابل ذوب آهن مرز 30 امتیازی را شکست و با 31 امتیاز بالاتر از آلومینیوم، ذوب آهن، نساجی و تراکتور نهم تا نهم است که بهترین امتیاز مراقبتی برای این تیم است.

با این حال، این تیم تازه صعود کرده لیگ برتری در اواخر نیم فصل به خصوص در شروع نیم فصل دوم روند صعودی را شاهد بود و اکنون در هفته نهم خود بدون شکست به سر می برد. هواداران تنها در نیم فصل دوم در هفته شانزدهم مغلوب استقلال شدند و از آن زمان حریفان سرسختی مانند فولاد، مس، سپاهان و پرسپولیس نتوانسته اند این تیم را شکست دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و پنجم لیگ برتر تنها سه تیم برنده داشت که یکی از آنها هوادار تهرانی بود. این هوادار در اولین سال حضورش در لیگ برتر در کنار رضا عنایتی فراتر از حد انتظار ظاهر شد و حالا حریف بسیار سختی برای همه تیم هاست. حریفی که به سختی گل می زند و امتیاز گرفتن از او بسیار سخت است.


سرویس خبر شماره: 1822949 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 15:14 |
1,331 امتیاز خبر|

1نظرات

پنج هفته مانده به پایان رویای هواداران

هواداران تهرانی با غلبه بر تارتار دانش آموز به بالاترین حد خود در لیگ برتر دست یافتند و به نهمین هفته متوالی بدون شکست خود دست یافتند.

هواداران در هفته های ابتدایی لیگ شرایط سختی را پشت سر می گذاشتند و بردهای متوالی در انتهای جدول قرار داشتند که باعث شد هواداران فوتبال ایران عنایتی را گزینه جدی سقوط بدانند.

شاگردان عنایتی در هفته بیست و پنجم میزبان ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه دستگردی بودند. در این بازی خانگی هواداران برای مهدی تارتار زحمت زیادی کشیدند و در نهایت با تک گل زیبای فرزاد جعفری پیروز میدان شدند.