کدام یک از این دو ترکیب؟ کی روش و تیم ملی آماده حرکت هستند

ترکیب تیم ملی در نیمه اول به این شرح بود: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، سیدمجد حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی، وحید امیری و مهدی طارمی. در نیمه دوم این بازیکنان در قالب تیم ملی با این توضیح که ابوالفضل جلالی پس از لمس توپ با دست در محوطه جریمه توسط داور مسابقه اخراج شده بود و قرار بود تیم ملی به میدان برود. دقایق پایانی با 10 بازیکن: سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، علی کریمی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، مهدی ترابی، علی قلی زاده و کریم انصاری فرد.


سرویس خبر شماره: 1854206
28 نوامبر 1401 ساعت 09:44
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در دیدار با انگلیس کدام یک از این دو ترکیب ترکیب اصلی تیم ملی خواهد بود؟ به نظر می رسد لیست نیمه اول را اکثر بازیکنان اصلی تیم ملی در بازی اول تشکیل می دهند، اما بعید است بازیکنی در لیست اصلی تیمی باشد که در نیمه دوم بازی کرد. بازیکنانی مانند احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، سامان قدوس و …. محتمل ترین تصمیم برای ترکیب این دو تیم برای دیدار با انگلیس خواهد بود. البته از اردوی تیم ملی خبرهایی مبنی بر اینکه کارلوس کی روش می تواند در بازی با انگلیس از زوج محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلیگنجی در قلب خط دفاعی استفاده کند به ما رسید و تغییرات بازی های اخیر دوستان این فرضیه را ممکن می کند. . . ریسک بزرگی از سوی کی روش است زیرا زوج محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده هماهنگی و هماهنگی لازم را به دست آورده اند و از طرفی مدت هاست که در فوتبال باشگاهی در کنار هم بازی می کنند. البته سرمربی ایران در نیمه دوم در بازی دوستانه مقابل تونس از این دو بازیکن در کنار هم استفاده کرد.

خوشبختانه این بار تیم ملی با ترافیک بازیکنان باکیفیت و خوب در خطوط سه گانه مواجه است و همین موضوع دست کارلوس کی روش را برای انتخاب خوب باز گذاشته و مهمتر از همه سرمربی تیم ملی می تواند تغییرات خوبی ایجاد کند. در ترکیب تیم در طول بازی برای اولین بار در تاریخ حضور تیم ملی در جام جهانی، سرمربی تیم ملی و بازیکنان جسورانه از صعود به دور دوم این مسابقات صحبت می کنند. صعودی که می تواند با نمایش خوب مقابل تیم قهرمان انگلیس و گرفتن حداقل امتیاز از آن بازی بزرگ به دست بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه پیش از این دیدار به مصاف تونس رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. گل هایی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، یکی از روی نقطه پنالتی و دیگری در حالی به ثمر رسید که ایران با 10 بازیکن بازی می کرد. کارلوس کی روش برای اینکه ایده های خود را از دست ندهد، تیم ملی را با دو آرایش مختلف به میدان فرستاد و از 25 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی، 22 بازیکن را در اختیار گرفت. اما این دیدار در غیاب تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد و طبق معمول ملی پوشان با پیراهن هایی متفاوت از بازی اصلی وارد زمین شدند.

تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی به مصاف انگلیس می رود. سخت ترین بازی گروه B

کدام یک از این دو ترکیب؟  کی روش و تیم ملی آماده حرکت هستند