کدهای مشاور وزیر درباره عزل مدیران مغرب زمین!

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص درخواست لغو راهپیمایی 25 خرداد توضیحاتی ارائه کرد.

کدهای مشاور وزیر درباره عزل مدیران مغرب زمین!

وی در ادامه توئیت خود ضمن تمسخر «ایرادات مکرر» قربانزاده نوشت: «انتخاب گزینه های مناسب برای هیئت مغرب زمین زمان بیشتری گرفت، اما «اصرار مکرر» مانع از آن شد.

1883755

با این تفاسیر به نظر می رسد جلسه مهمی در انتظار مجمع باشگاه های استقلال و پرسپولیس باشد. جلسه ای که احتمالا به تغییرات اساسی در هیئت مدیره سرخابی ها منجر می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آخرین قسمت از توییت مدیر روابط عمومی اداره ورزش، ابهامات در مورد اخراج اعضای فعلی هیئت مدیره دو باشگاه در جلسه روز سه شنبه را تشدید می کند. وی نوشت: مدیران هر دو باشگاه موظف بودند در فصل نقل و انتقالات برای انجام وظایف ذاتی خود جلساتی را برگزار کنند تا هواداران دو تیم دل نگران تعطیلی ترکیب خود نباشند.


سرویس خبر شماره: 1942141
Jun 15, 1402 @ 9:19 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پاسخ وزارت ورزش به قربانزاده در خصوص مجمع

با انتشار این خبر در صفحه شخصی رئیس سازمان خصوصی سازی، محسن معتدمکیا، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در دو توییت به تمسخر قربانزاده پرداخت و دلیل این درخواست را لغو جلسه مجمع اعلام کرد.

معتمدکیا نوشت: ورزش جای خط کشی نیست و مسائل خاص باید با حضور کارشناسان تصمیم گیری شود. در این مرحله و قبل از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا دلایل فنی برای مخالفت با این دیدار وجود داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شایعات و احادیث مطرح شده مبنی بر درخواست وزارت ورزش مبنی بر لغو جلسه مجامع استقلال و پرسپولیس و به تعویق افتادن انتخاب اعضای جدید هیات مدیره دو باشگاه، به نظر می رسد که اعضای جدید هیأت مدیره دو باشگاه به تعویق بیفتند. حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی با طعنه زدن به وزارت ورزش با کلیدواژه «ایرادات مکرر» اعلام کرد که مجمع دو باشگاه قطعا فردا برگزار می شود.