کرتیس جونز از لیورپول برای تیم زیر 21 سال انگلیس در صدر جدول قرار خواهد گرفت

جونز فصل ناامیدکننده‌ای را در سطح باشگاهی پشت سر گذاشته است، با حضور کمی بیش از 300 دقیقه در تیم اصلی یورگن کلوپ و در فصل 2022/23 نتوانسته گلزنی کند.ترانسفرمارکت)، اما به نظر می رسد که او یکی از بزرگترین برندگان لیورپول از تعطیلات بین المللی باشد.

سرمربی تیم زیر 21 سال انگلیس در مورد این تغییر احتمالی در ترکیب اصلی خود گفت: “ما باید خلاق باشیم. کورتیس ویژگی های واقعی خوبی دارد. او وقتی عمیق می شود مشکلات زیادی ایجاد می کند.”

کورتیس جونز ممکن است در خط حمله برای تیم زیر 21 ساله های انگلیس سه شنبه شب به دلیل مصدومیت هم تیمی بین المللی فولارین بالوگون باشد.

این بازیکن 22 ساله در آخر هفته با یک پایان درخشان با پاشنه پشتی به بازی می رود و اگر بتواند در مقابل کرواسی نیز گل بازی کند، پس از چند روز پربار به مرسی ساید بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نبی کیتا زودتر ضربه می زند تا گینه در مقدماتی AFCON پیش بیفتد.

مهاجم قرضی آرسنال از ترکیب لی کارسلی خارج شد و کامرون آرچر را به عنوان تنها مهاجم شناخته شده برای هافبک سابق اورتون باقی گذاشتایمیل روزانه).

با این وجود، این یک موقعیت نسبتاً ناآشنا برای او است، بنابراین از منظر قرمزها، می‌تواند جالب باشد که ببینیم اگر فردا شب در آن نقش انتخاب شود، چگونه عمل می‌کند.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2023/03/27/curtis-jones-liverpool-england-balogun/ منبع:

جونز در درجه اول یک هافبک میانی است، اگرچه او تجربه قبلی بازی به عنوان مهاجم مرکزی را دارد، اما این کار را برای لیورپول در بازی لیگ جوانان یوفا مقابل ناپولی در فصل 2019/20 انجام داد.ترانسفرمارکت).

بیشتر بخوانید: “سیتی همیشه این بازی ها را انجام می دهد” – جان آلدریج در میان شک و تردید هالند یک هشدار برای لیورپول دارد.

بازیکن جوان لیورپول روز شنبه از روی نیمکت شیرهای جوان آمد تا سومین گل تیمش را در پیروزی 4-0 مقابل فرانسه به ثمر برساند. ایمیل روزانه گزارش داده اند که به نظر می رسد فردا شب در خط مقدم مقابل کرواسی بازی کند.