کرسپو: در مقابل سپاهان مهارت های خود را نشان می دهیم


سرویس خبر شماره: 1821399 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:07 |
5,374 |

1نظرات

ما می دانیم که دیدار فردا آسان نخواهد بود

وی افزود: همه پس از پیروزی در دیدار مقابل التعاون و صعود به مرحله بعدی مسابقات خوشحال هستند و می دانیم که دیدار فردای ما آسان نخواهد بود و باید برای صعود از سخت ترین گروه شایستگی خود را ثابت کنیم. .

هرنان کرسپو، سرمربی الدحیل، سختی بازی مقابل سپاهان را برجسته کرد و گفت که تیمش به دنبال پیروزی در این بازی است.

وی درباره بازگشت این تیم به مسابقات پس از شکست گفت: در فوتبال هیچ رازی وجود ندارد، اما کار مستمر است که شکل عملکرد را تغییر می دهد و به تیم قدرت لازم را می دهد که با تمرکز و انجام تمرینات جدی به دست می آید. اولین مسابقه .

هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی تیم الدحیل قطر تایید کرد که تیمش با انجام یک بازی مقتدرانه مقابل سپاهان ایران، تلاش خواهد کرد تا شایستگی خود و تیمش را برای کسب عنوان تیم اول گروه D لیگ قهرمانان آسیا ثابت کند.

کرسپو در نشست خبری پیش از بازی فرداشب گفت: برای آخرین بازی مرحله گروهی مقابل تیم سپاهان خود را آماده می کنیم و جو اردوی تیم بسیار امیدوارکننده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم الدحیل بازیکنان برجسته ای دارد که باعث شد این تیم از مرحله گروهی عبور کند و به دور بعد صعود کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الدحیل که با کامبکی دیوانه کننده در بازی با التعاون توانست صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند، عصر فردا در آخرین بازی خود به مصاف سپاهان می رود. با وجود قطعی شدن صعود قطری ها، سرمربی این تیم از انگیزه های تیمش برای پیروزی مقابل نماینده ایران می گوید.