کرسپو; رویای سرنوشت الدحیل در آسیا

در همین رابطه مجله الریه به بررسی دلایل موفقیت الدحیل پرداخت و نوشت: مدیریت خوب این باشگاه که می دانست چگونه در زمان مناسب مربی خوبی به خدمت بگیرد، دلیل اصلی موفقیت الدحیل است. دحیل چون کادرفنی بلد بود بازیکنان را به شرایط فیزیکی و فنی خوبی برساند و همین باعث درخشش آنها در این مسابقات شد. مدیران باشگاه نیز ارتباط نزدیکی با بازیکنان داشتند و این باعث می شد که بازیکنان در فضای متفاوتی کار کنند.

در این پست به نقش کادر پزشکی نیز اشاره شده و نوشته است: تلاش تیم پزشکی کمتر از سایر دستگاه ها نبود و با فشار رقابت مهمترین نقش را در این موفقیت داشتند. تمرینات مستمر، تاریخ برگزاری بازی و روزه داری بازیکنان کادر پزشکی را وادار کرد تا با تلاش شبانه روزی بازیکنان را به حالت عادی برگردانند و همچنین آسیب های وارد شده به بازیکنان در طول مسابقات را سریع درمان کنند.

تیم قطری از سال 2012 در 84 بازی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است که 41 برد، 22 باخت و 21 تساوی کسب کرده است، اگرچه آنها در تمام بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دهه گذشته در AFC حضور داشته اند. آخرین مرحله که سه بار صعود کرد، صعود به این مرحله برای این تیم تبدیل به یک چالش خواهد شد.

الدحیل که در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2022 مغلوب التعاون شد، در ادامه بازی ها پیروز شد و با 15 امتیاز و اختلاف 8 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی گروه قرار گرفت. و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند. پیدا کردن. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الریان خواهد رفت.

لیگ قهرمانان آسیا 2018 بهترین حضور الدحیل در این رقابت ها است. این تیم در این مدت موفق شد تیم های ذوب آهن ایران، لوکوموتیو ازبکستان و الوحده امارات را در دور برگشت با 18 امتیاز در مرحله گروهی شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

بدترین حضور الدحیل در سال های 2012 و 2014 رخ داد، زمانی که الدحیل تنها با دو برد از مرحله گروهی حذف شد. الدحیل در سال های 2012، 2014، 2020 و 2021 نتوانست از مرحله گروهی عبور کند.

الدحیل قطر یکی از بهترین بازی های خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.


سرویس خبر شماره: 1822316 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 00:27 |
4,568 |

0نظرات

غول های قطری پس از حذف سپاهان روحیه خود را بازیافتند

الدحیل که پس از جدایی لوئیس کاسترو با سرمربیگری هرنان کرسپو آرژانتین در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله بعد صعود کرد. سرمربی آرژانتینی توانست ایده های خود را در مستطیل سبز جامه عمل بپوشاند. با این تیم قطری شروع خوبی داشت.

الدحیل اکنون با صعود به مرحله یک چهارم نهایی و شکستن این طلسم برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی