کرمانشاهی: کمک داور به اندازه یک مو دروازه استقلال را گرفت!

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره صحنه گل استقلال توضیح داد: این گل کاملاً خوب بود و کمک داور دوم مسابقه آقای مداح در این صحنه عملکرد بسیار خوبی داشت. به گفته داوران صحنه مویی بود و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که تبدیل به یک گل سالم شد.


سرویس خبر شماره: 1860415
29 دسامبر 1401 @ 21:59
9 هزار |

0نقطه نظر

تیم داوران عالی و کارآمد قضاوت کردند

رضا کرمانشاهی که امروز رسما از داوری خداحافظی کرد از عملکرد تیم داوری دربی تمجید می کند.

کرمانشاهی: کمک داور به اندازه یک مو دروازه استقلال را گرفت!

وی افزود: تیم داوری کاملا آماده، کارآمد و با تجربه بودند و به خوبی مسابقه را اداره کردند. آقای زاهدی فرد نزدیک صحنه ها سوت زد و در اکثر صحنه ها تصمیم درستی گرفت. او با بازیکنان دو تیم یکسان صحبت کرد که بسیار مهم است. زمانی که سرمربی و نیمکت هر دو تیم مشغول بودند، تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و در مجموع عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا کرمانشاهی داور با سابقه فوتبال ایران که پیش از شروع لیگ بیست و دوم از داوری بازنشسته شد، امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا پس از تایید داوران، رسما از این سمت خداحافظی کند. کمیته

کرمانشاهی اضافه کرد: داور می توانست در یکی دو صحنه از اخطار استفاده کند اما با توجه به حساسیت بازی موفق شد و با توجه به اینکه حساسیت بازی بالا بود نمی خواست اخطارهای خود را بی جهت خرج کند.

وی در خصوص صحنه مشکوک پنالتی در این بازی گفت: اتفاق خاصی در محوطه جریمه نیفتاد و فقط یک صحنه مشکوک برای هند رخ داد اما توپ به سینه بازیکن برخورد کرد و تیم داوری تصمیم درستی گرفتند. در مجموع تیم داوری موفق و سربلند بود و امتیاز کاملی کسب کرد.

کرمانشاهی در پایان گفت: از کمیته داوران، فدراسیون فوتبال و دکتر فرهاد بشیری نماینده شهرستان پاکدشت که امروز این مراسم تقدیر و تشکر را برگزار و در آن شرکت کردند، تشکر ویژه دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کرمانشاهی که اکنون به جمع داوران بازنشسته فوتبال پیوسته است، در خصوص عملکرد تیم داوری بعد از دربی صحبت کرد و گفت: تیم داوری عملکرد قابل قبولی داشت و خوب قضاوت می کرد، کمیته داوران به سختی کار واقف بودند و حساسیت جدول و بازی و دعوت به تیم داوری مجرب.آقای زاهدی فرد یکی از داوران معروف ما هستند و چندین سال داور مسابقه مهم هستند.کمک داور اول آقای سعید قاسمی یکی از داوران بین المللی و کمک داور دوم آقای مداح یکی از کمک داورانی بود که بازی های مهم را قضاوت می کرد، داور چهارم در گذشته جزو داوران بین المللی بود که با وجود حذف از لیست، عملکرد قابل قبولی داشت و بازی های مهم را سوت زد.