کرمانی های من با این بازیکنان در لیگ برتر

* ترکیب خط حمله با تغییرات متعدد
هافبک های هجومی مس کرمان را امین کاظمیان و امیرحسین بنی اسد در سمت راست، میلاد پورسفشکن و محمد قسمی نژاد در سمت چپ و مهرداد آوخ و عارف رستمی در پشت مهاجم تشکیل می دهند. در خط حمله این تیم شروین بزرگ و امین اسدی به میدان می روند. در این بخش با اضافه شدن عارف رستمی و شروین بزرگ، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تغییراتی را انجام داد که البته زیاد نیست.

در حالی که رقابت های لیگ یک فوتبال کشور با حضور مس کرمان از اواخر هفته جاری به طور رسمی آغاز می شود، این تیم همچنان زمان و فضا برای تکمیل چهره خود دارد.

به گزارش “ورزش”، مس کرمان در هفته های اخیر اولین چهره خود را با بازیکنان حاضر در تمرین ترسیم کرده است که با حضور احتمالی بازیکنان خارجی و سایر ملی پوشان این چهره کاملتر می شود.


سرویس خبر شماره: 1837463
آگوست 18, 1401 @ 9:32 ب.ظ
579

0نقطه نظر

در انتظار ورود افراد قاطع؛

* در انتظار بازیکنان برتر ایرانی و خارجی های تعیین کننده

مس کرمان یکی از تیم هایی است که خیلی دیر وارد عرصه نقل و انتقالات شد اما پیش بینی می شود در چند روز آینده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی شاگردان فرزاد حسین خانی چند بازیکن خارجی را جذب کنند و چند بازیکن دیگر را اضافه کنند. بازیکنان برتر ایران با نظر کادر فنی، شرایط بهتر برای ورود به مسابقات و اولین بازی او با نفت مسجد سلیمان که سرپرستی آن را مهاجری، سرمربی سابق نارنجی پوشان کرمانی بر عهده دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* آیا این افراد دوباره بهترین خواهند شد؟
مس کرمان در حال حاضر عیسی پرتو، علی تهامی، حسن مرادی فر و امیرحسین عسگری را در دفاع میانی در اختیار دارد و مهیار زشتکش و علی خلیلی پس از ریکاوری از مصدومیت به این تیم اضافه خواهند شد.
مس کرمان در دفاع راست با جلال عبدی و سامان تورانیان به کار خود ادامه می دهد و در دفاع چپ این تیم نیز میلاد خدایی و محمد ستاری تیم مس کرمان را تشکیل می دهند. شاگردان حسین خانی فصل گذشته با 10 گل خورده در 34 دیدار بهترین خط دفاعی لیگ یک بودند و در فصل جدید حسین خانی با تغییرات اندک تیمش را در زمین هدایت خواهد کرد. مس کرمان سال گذشته در جام حذفی عملکرد قابل قبولی مقابل لیگ برتر داشت.
* رقابت شش نفره در پست هافبک دفاعی
هافبک های دفاعی مس کرمان در این فصل حسین دوستدار، احمد نصیری، عارف زینلی، محمد صبوری، علیرضا قدری و عرفان رشیدی هستند.

* خط درب. نسبت به پارسال تغییری نکرده
مس کرمان آرمان شهدادنژاد، حسین شهریاری و دانیال اسلامی را در دروازه خود دارد تا چهره گل سال گذشته خود را تکرار کند.