کرمی: فقط با یک بازی خوب نمی توان پیشرفت کرد.

* با یک بازی خوب نمی توان صعود کرد
جام جهانی هر مسابقه یک جنگ تاکتیکی است. در بازی دوم استراتژی خوبی داشتیم و بازی را بردیم و در بازی سوم هم استراتژی کاملا نامناسبی داشتیم و حذف شدیم. سنگال در اولین بازی خود شکست خورد اما دو بازی بعدی را با تاکتیک های مناسب و پیشرفته برد. این جام جهانی اینطور نیست که شما فقط در یک بازی خوب باشید و ادامه دهید و باید حداقل در دو بازی خوب باشید. در نزدیک ترین شرایط به جام جهانی حذف شدیم.

* سوالات بزرگ کی روش در بازی با آمریکا
چندین سوال بزرگ وجود دارد؛ اول اینکه روزبه چشمی می توانست برای ما خیلی مفید باشد اما بازی نکرد. دوم اینکه سایت فیفا اعلام کرد قلی زاده یکی از پدیده های ایران است اما او در جایی تعویض شد که می توانست در اواخر بازی به ما کمک کند. تنها کسی که توانست دفاع آمریکایی ها را بشکند قلی زاده بود. جایگزینی او چه معنایی داشت؟



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد کرمی، کارشناس فوتبال و سرمربی تیم ملی دانشجویان به تحلیل دیدار ایران و آمریکا پرداخت. او معتقد است استراتژی اشتباه باعث حذف ایران شد. شما سخنان او را می خوانید:

استراتژی ایران اشتباه بود
در مرحله دوم جام جهانی در آستانه تاریخ سازی بودیم اما نتوانستیم استراتژی خوبی داشته باشیم. هیچ بهانه ای قابل قبول نیست کی روش فرصتی برای تاریخ سازی داشت، اما ترکیب و استراتژی تیم ناقص بود. در این دیدار تعویض های خوبی نداشتیم.

*در دقیقه 20 ترکیب ایران تغییر کرد
هرکس آنالیز می کرد متوجه می شد که جناحین آمریکا می توانند به ما ضربه بزنند، اما ما در دقیقه 20 بازی سیستم خود را به 1-5-4 تغییر دادیم و آقای طارمی را در سمت چپ قرار دادیم و از آنجا گل زدیم.


سرویس خبر شماره: 1856459
9 دسامبر 1401 ساعت 02:40
9.7 هزار |

0نقطه نظر

چرا طارمی وینگر چپ بازی کرد؟

*کیروش دستیار ایرانی خوبی نداشت
وقتی یک مربی خوب ایرانی را در کنار او قرار نمی دهیم که بتواند کمک کند، باعث شکست ما می شود. باید چهار سال صبر کنیم، جام جهانی 48 تیم خواهد بود و کار ما سخت تر است. فوتبال ورزشی است که باید چندین بار روی آن کار کرد. مارکار آقاجانیان در کدام تیم بود که به ما کمک کند؟ او چند سالی است که ایران نرفته و فوتبال ایران را نمی شناسد. او نتوانست به آقای کی روش کمک کند.

فرشاد کرمی به تحلیل بازی ایران و آمریکا و دلایل حذف تیم ملی از جام جهانی پرداخت.

کرمی: فقط با یک بازی خوب نمی توان پیشرفت کرد.