کروس احساساتی شد: من و مودریچ با هم بودیم


سرویس خبر شماره: 2052839
15 جولای 1403 در 1:59 ب.ظ.
939 امتیاز خبر

3نقطه نظر

تونی کروس، ستاره سابق رئال مادرید بار دیگر اظهارات جالب و تکان دهنده ای را درباره لوکا مودریچ بیان کرد.

کروس احساساتی شد: من و مودریچ با هم بودیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تونی کروس چند هفته پیش در اقدامی عجیب و غیرمنتظره اعلام کرد که قصد دارد در پایان جام ملت های اروپا 2024 به میزبانی آلمان از دنیای فوتبال خداحافظی کند و حضورش در میدان با پیراهن تیم ملی کشورش آخرین بازی او خواهد بود. حضور آن در مستطیل سبز خواهد بود.

این بازیکن آخرین بار در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و جام قهرمانی را به دست آورد و بسیاری از بازیکنان این تیم به خصوص مودریچ که بهترین همبازی و دوست او در رئال مادرید بود نتوانستند خود را نگه دارند. اشک های آنها

2029390

این ستاره کروات در این مدت چندین بار ابراز ناراحتی کرده است و کروس در پادکست خود درباره او گفت: از زمانی که به رئال مادرید آمدم، من و مودریچ به هر نحوی به آن تعلق داریم، می توان گفت ما در کنار هم بزرگ شدیم. او واقعاً از این تصمیم ناراحت است: “ما تجربیات زیادی با هم داشتیم و خیلی خوب با هم کنار آمدیم.”

مودریچ قصد دارد یک فصل دیگر به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد و امیدوار است که بتواند با کمک دیگر ستاره های این تیم و با اضافه شدن بازیکنی مانند کیلیان امباپه به کمک این تیم در رقابت های فصل آینده ادامه دهد و جام های بیشتری را کسب کند. . به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی