کریستیانو رونالدو دیده شد; در اردوی تیم ملی پرتغال


سرویس خبر شماره: 1832025
13 جولای 1401 ساعت 8:00 ب.ظ.
370

0نقطه نظر

کریستیانو رونالدو که امروز در تمرین منچستریونایتد حضور نداشت، دقایقی پیش در شهر لیسبون پرتغال در محل تمرین تیم ملی از این کشور رویت شد.

در نهایت مشخص شد که کریستیانو از منچستریونایتد خواسته است تا به او اجازه ندهد تمرین را کنار بگذارد.

دلیل حساسیت حضور یا عدم حضور رونالدو در تمرینات منچستریونایتد این است که در روزهای اخیر مشخص شده است که او به مدیران یونایتد اطلاع داده است که در تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد.

تمرین امروز یونایتد در شرایطی مهم بود که دیگر ملی پوشان این باشگاه که روزهای گذشته در تمرین حضور نداشتند در تمرین امروز حضور داشتند اما رونالدو در بین آنها نبود. رسانه های نزدیک به یونایتد گزارش داده اند که رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی از باشگاه خواسته است با تمدید مرخصی او موافقت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، در حالی که امروز همه نگاه ها به تمرین منچستریونایتد برای مشخص شدن حضور یا عدم حضور کریستیانو رونالدو در تمرین این تیم دوخته شد، اما در نهایت مشخص شد ستاره پرتغالی در تمرین امروز نیز حضور دارد. جلسات قبلی نخواهد بود

در حالی که پس از غیبت کریستیانو در تمرین امروز یونایتد که زیر نظر اریک تن هاخ برگزار شد، بازار گمانه زنی ها بر سر دلیل غیبت او داغ بود، رونالدو در کشورش و در اردوی تیم ملی این کشور دیده شد.

یک روزنامه نگار پرتغالی خبر دیدن رونالدو در محل تمرین تیم ملی آن کشور را منتشر کرده است. وی در خبری اختصاصی به همراه ویدئویی از ورود رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال اعلام کرد که شاهد حضور کریستیانو در کمپ سلسائو لیسبون بوده است.

کریستیانو رونالدو وارد مجموعه تمرینی تیم ملی پرتغال شد. او امروز در تمرین یونایتد حضور نداشت اما همچنان در لیسبون است. آینده رونالدو هنوز نامشخص است. او می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.