کریستین اریکسن به دوستانش می گوید که می خواهد تابستان امسال از منچستریونایتد جدا شود – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


کریستین اریکسن، هافبک منچستریونایتد به برخی از نزدیکترین متحدان و معتمدان خود اطلاع داده است که تمایل دارد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.

اعتقاد بر این است که اریکسن یکی از بازیکنانی است که سر جیم رتکلیف و INEOS آماده جدایی هستند زیرا به دنبال تغییر شکل تیم اریک تن هاگ قبل از فصل جدید هستند.

اریکسن در 32 سالگی اکنون در مسیر اشتباهی قرار دارد. در فصل 2023/24، به دلیل ظهور کوبی ماینو، زمان بازی خود در یونایتد به شدت کاهش یافت.

با توجه به اینکه میسون مانت هنوز صبورانه روی بال ها منتظر است و انتظار می رود یونایتد یک هافبک در این پنجره به خدمت بگیرد، اریکسن احتمالاً خود را حتی پایین تر از این ها خواهد دید.

گزارش قبلی که توسط The Peoples Person پوشش داده شده بود حاکی از آن بود که یونایتد آماده است تا او را با مبلغی اسمی بفروشد.

بازگشت به آژاکس مطرح شده است. او همچنین به گالاتاسرای پیوند خورده است. اریکسن اخیرا احتمال انتقال به لیگ برتر عربستان را رد کرده است.

طبق گزارش Football Insider، “کریستین اریکسن به دوستانش گفته است که آماده است تا تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کند.”

اعتقاد بر این است که این هافبک کهنه کار در ترکیه و عربستان سعودی مورد توجه اولیه قرار گرفته است و یونایتد احتمالاً برای تسهیل خروج، مبلغ زیادی را طلب نخواهد کرد.

منابع می گویند اریکسن به دنبال جدایی از اولدترافورد در تابستان امسال است و امیدوار است دانمارک در آلمان یک نمایش قوی داشته باشد.

در این گزارش آمده است که اریکسن کاملاً آگاه است که بعید است که بتواند قبل از برونو فرناندس یا ماینو جوان وارد ترکیب اصلی تن هاگ شود.

اگر میل اریکسن این است که در یورو 2024 خوب بازی کند و در این روند انتقالی مطلوب را برای خود تضمین کند، پس قطعاً او کار خود را خوب آغاز کرد زیرا دانمارک روز یکشنبه در جریان تساوی 1-1 مقابل اسلوونی در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا، کار خود را آغاز کرد.

اریکسن تنها 17 دقیقه بعد از شروع بازی، دروازه دانمارک را با سبکی هیجان انگیز به ثمر رساند. در طول 90 دقیقه حضورش در زمین، مرد یونایتد هیجان انگیز بود و بسیار بدشانس بود که عملکرد او برای ثبت پیروزی کافی نبود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/17/christian-eriksen-tells-friends-hes-wants-to-part-ways-with-manchester-united-this-summer-281747/ منبع: