کریستین اریکسن ستاره منچستریونایتد با گل مقابل اسلوونی در مورد بازگشت احساسی خود در یورو صحبت کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


کریستین اریکسن، هافبک منچستریونایتد در مورد بازگشت پر شور خود به یورو صحبت کرد که با زدن گل اول دانمارک مقابل اسلوونی در روز یکشنبه مشخص شد.

اریکسن عملکرد درخشانی در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا داشت، اما این کافی نبود زیرا اسلوونی با 13 دقیقه زمان باقی مانده از زمان ثابت، برابری را به حالت اول بازگرداند.

اعتصاب این بازیکن 32 ساله در اوایل نیمه اول، سه سال از زمانی رخ داد که او پس از ایست قلبی تقریباً جان خود را در درگیری قهرمانی اروپا از دست داد.

برای 13 دقیقه دردناک، جهان فقط می‌توانست تماشا کند و به بهترین‌ها امیدوار باشد، زیرا اریکسن که روی زمین افتاده بود، توسط کارشناسان پزشکی مورد توجه قرار گرفت.

خوشبختانه، او موفق شد و حتی دوران بازی خود را احیا کرد. مطمئناً یک طرح فرعی زیبا بود که اریکسن گل ابتدایی دانمارک در یورو 2024 را به ثبت رساند که آنها را در مسیر خوبی قرار داد.

به گفته خود این بازیکن، او خوشحال است که داستان تغییر کرده است، حتی اگر او از اینکه تیم ملی در نهایت به پیروزی نرسید ناامید است.

اریکسن پس از سوت پایان گفت: «فکر می‌کنم این بار در یورو، داستان من در مقایسه با دفعه قبل بسیار متفاوت است که مشخصا برای من شخصاً چیز بزرگی است.»

“من خیلی خوشحال شدم. به این فکر می کردم که در یورو گل نزده بودم. خوشبختانه از زمان وقوع آن (ایست قلبی) بازی‌های زیادی انجام شده است.»

به غیر از فوتبال به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردم – فقط خوشحال بودم که با گل اول به تیم کمک کردم.

او افزود: “اگر ما سه امتیاز را می گرفتیم، داستان متفاوتی بود – این یک زنگ هشدار برای رفتن به بازی بعدی بود.”

در همین حال، کسپر هولمند، سرمربی دانمارک تاکید کرد که علیرغم اینکه منتقدان از او خواسته بودند در میان مبارزاتش در یونایتد در فصل 2023/24، یک بار هم به حذف اریکسن از برنامه‌هایش فکر نکرده باشد.

هیولمند خاطرنشان کرد: من هرگز به کریستین به عنوان یک بازیکن فوتبال شک نکرده ام، شما نمی توانید چنین کلاسی را نگه دارید. او یک بازیکن طبیعی است که ریتم بازی را می شناسد، می دانم که منتقدان گفته اند که او در منچستریونایتد چندان بازی نکرده است اما امروز کیفیت خود را نشان داد. من در حال حاضر نمی توانم برای بازی بعدی صبر کنم.”

دیدار بعدی دانمارک روز پنجشنبه برابر انگلیس است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/16/man-united-star-christian-eriksen-opens-up-on-emotional-euros-return-with-goal-vs-slovenia-281708/ منبع: