کریستین اریکسن و راسموس هوجلوند دانمارک را به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 رساندند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

کریستین اریکسن و راسموس هوجلوند هر دو در تساوی بدون گل سه شنبه شب مقابل صربستان در ترکیب 11 ابتدایی دانمارک حضور داشتند.

در آخرین دیدار آنها در یورو 2024 در گروه C، یک امتیاز برای کمک به دانمارک برای کسب مقام دوم کافی بود و بدین ترتیب صعود آنها به مرحله یک هشتم نهایی تضمین شد.

به عنوان یک هافبک تهاجمی، اریکسن ثابت کرد که بازیکن کلیدی دانمارک در آن شب است، به ویژه به عنوان ضربه زننده اصلی آن ها. در واقع، یکی از کرنرهای او به هدف مورد نظرش رسید که گلزنی شد، اما زمانی که مشخص شد ارسال اولیه اریکسن در مسیر داخل محوطه جریمه کمی از بازی خارج شد، گل مردود اعلام شد.

خود اریکسن یک شوت زد که مهار شد، در حالی که با 39 پاس از 50 پاس تلاشی که به هدفش رسید، به 78 درصد دقت پاس رسید. او به طور مشخص دو پاس کلیدی در حالی که دو توپ از سه توپ بلند را تکمیل می کرد، انجام داد.

هافبک موفق شد در دو بازی از سه دوئل زمینی خود در حالی که یک تکل و یک خلاصی انفرادی انجام داد، پیروز شود.

برای هوجلوند، این شب کمی پرحادثه بود، زیرا او با توجه به تلاش تیمش برای ایجاد یک حمله متقاعد کننده، توپ کمی را دید.

او یک شوت البته محکم زد که دروازه بان صربستانی را مجبور کرد در گوشه پایین سمت چپ توپ را مهار کند.

هجلوند با تنها 21 لمس در شب، دقت پاس خیره کننده 91 درصدی داشت و تنها یکی از 11 پاس تلاش خود را از دست داد. او همچنین دو پاس کلیدی در حمله ارائه کرد.

با این حال، بدنی او در حد استاندارد نبود، زیرا او هر دو دوئل هوایی خود را باخت در حالی که تنها یکی از شش دوئل زمینی خود را برد. او همچنین نتوانست تنها دریبل خود را در شب کامل کند.

در حالی که عملکرد ضعیف اریکسن و هوجلوند، دو نفره منچستریونایتد همچنان اعضای کلیدی تیم دانمارکی هستند که نقش خود را در صعود تیمشان به دور حذفی ایفا کردند.

با توجه به اینکه اریکسن تنها گل تیمش را در تساوی 1-1 مقابل اسلوونی به ثمر رساند، او مطمئناً در یورو 2024 موفقیت بیشتری نسبت به هم تیمی خود در منچستریونایتد، هوجلوند، که هنوز در انتظار گلزنی است، داشته است.

با این وجود، اگر بتوانند ریتم خود را در مراحل حذفی مسابقات پیدا کنند، تقریباً مطمئناً برای موفقیت دانمارک در مسابقات حیاتی خواهند بود.

(آمار از طریق Sofascore)


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/25/christian-eriksen-and-rasmus-hojlund-thrust-denmark-into-euro-2024-last-16-282055/ منبع: