کریستین اریکسون؛ یکی از پادشاهان پاس گل در لیگ برتر

اریکسن در 237 بازی لیگ برتر جزیره موفق شده 66 پاس گل بدهد. او در این آمار در رده دوم قرار دارد و تنها کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی در پاس گل بهتر از او عمل کرده است. از این نظر اریکسن شرایط بهتری نسبت به داوید سیلوا، مسوت اوزیل و رحیم استرلینگ دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در جریان یورو 2020، اریکسن در یکی از بازی های تیم ملی دانمارک کشورش دچار حمله قلبی شد و دنیای فوتبال را شوکه کرد. اما اریکسن در نیمه دوم فصل گذشته موفق شد به مستطیل سبز بازگردد. وقتی به زمین برگشت پیراهن برنتفورد را بر تن کرد.

کریستین اریکسن ستاره جدید منچستریونایتد رکورد درخشانی در زمینه پاس گل دارد. آماری که می تواند دلیل اصلی علاقه اریک تانهاچ به او باشد.


سرویس خبر شماره: 1835596
آگوست 05, 1401 @ 8:45 ب.ظ
134 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اریکسن دانمارکی که قبل از پیوستن به منچستریونایتد برای برنتفورد، اینترمیلان و تاتنهام بازی می کرد، محصول آکادمی مشهور آژاکس این باشگاه است. باشگاهی که سال ها توسط اریک تنهاخ هدایت می شد و با نبوغ خود در آژاکس توانست به عنوان یکی از بهترین مدیران امروز جهان بایستد.

اریکسن یک هافبک بسیار تکنیکی است که توانایی بالایی در بازی کردن دارد. اما نگاهی به آمار پاس گل های این ستاره دانمارکی نشان می دهد که او یکی از پادشاهان پاس گل در جزیره به حساب می آید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستین اریکسن، بازیساز دانمارکی که روز گذشته رسما به منچستریونایتد پیوست، یکی از مهره هایی بود که اریک تنهاچ سرمربی هلندی یونایتد برای انتقال به اولدترافورد اصرار داشت.