کریستین براون ممکن است در فصل 25-2024 برای دنور ناگتس بازی کند

پس از قهرمانی در سال 2023، دنور ناگتس در کنفرانس غرب در فصل 2023-2024 دوم شد. آنها 57-25 را به پایان رساندند و در دور افتتاحیه پلی آف 2024 با لیکرز بازی کردند. دنور آن سری را 4-1 مقابل لس آنجلس برد و در دور دوم مقابل مینه سوتا بازی کرد.

این سری هفت بازی رفت و ناگتس در نهایت شکست خورد. در این فصل، یکی از شروع کننده های دو فصل اخیر آنها ممکن است از این تیم جدا شود. مدیر کل کالوین بوته خاطرنشان کرد که اگر کنتاویوس کالدول-پوپ در این فصل در آژانس آزاد خارج شود، تیم آماده است. بوث گفت که تیم سپس از کریستین بروان به عنوان تیم اصلی خود در فصل 2024-25 استفاده خواهد کرد.

اگر کنتاویوس کالدول پوپ برنگردد، دنور نقشه ای دارد

پس از چهار فصل حضور در لیکرز از 2018 تا 2021، کنتاویوس کالدول پوپ در فصل 22-2021 با واشنگتن ویزاردز بازی کرد. پس از آن سال، او قراردادی دو ساله به ارزش 30 میلیون دلار با دو ور ناگتس امضا کرد. با این حال، فصل 2024-25 او یک گزینه بازیکن 15.4 میلیون دلاری است. آیا KCP می خواهد در این فصل دستمزد دریافت کند یا بیشتر نگران ماندن در کنار یکی از مدعیان برتر در غرب است؟ کالدول پوپ برای 11 سال فعالیت حرفه ای خود در NBA، 103 میلیون دلار درآمد حرفه ای کسب کرده است.

اگر کی‌سی‌پی جدا شود و جای دیگری را امضا کند، ناگتس به بازیکنی که در دو فصل گذشته از روی نیمکت آمده است، اطمینان دارند. دنور در درفت NBA 2022 کریستین براون را در رده بیست و یکم انتخاب کرد. به عنوان یک تازه کار، براون در 76 بازی برای ناگتس بازی کرد و در طول فصل عادی 6 بازی را شروع کرد. پس از کسب قهرمانی با کاناسا در آخرین فصل دانشگاهی خود، براون داغ ماند و با دنور قهرمان NBA شد. فصل گذشته، سرمربی مایکل مالون نقش براون را گسترش داد. او در تمام 82 بازی برای ناگتس بازی کرد و چهار بازی را شروع کرد.

در دومین فصل خود با دنور، براون میانگین (7.3) امتیاز، (3.7) ریباند و (1.6) پاس گل در هر بازی به دست آورد. علاوه بر این، او درصد سه امتیاز خود را به (.384) در فصل گذشته ارتقا داد. با قدم‌هایی که او در سال دوم برداشت، ناگتس مطمئن هستند که براون در صورت نیاز وارد ترکیب اصلی خواهد شد. در حالت ایده آل، تیم مایل است شاهد بازگشت KCP باشد. او یک قطعه ارزشمند از ترکیب اصلی آنها در دو فصل گذشته بوده است. کالدول-پوپ در سال 2020 با لیکرز قهرمان شد و سپس با ناگتس در سال 2023 قهرمان شد. دنور می خواهد DNA قهرمانی خود را در فهرست خود در فصل 2024-25 حفظ کند، باید ببینیم جنرال موتورز کالوین بوته در این خارج از فصل چه کاری می تواند انجام دهد. .



https://sportslens.com/news/nuggets-gm-calvin-boothe-believes-christian-braun-can-start-if-kentavious-caldwell-pope-doesnt-return/ منبع: