کریستین فالک توضیح می دهد که لیورپول تا چه حد به انتصاب آموریم قبل از پیچیدگی “تلخ” نزدیک شده است.

در دنیای موازی، اکنون می‌توانیم در مورد روبن آموریم صحبت کنیم تا آرن اسلات به عنوان سرمربی بعدی لیورپول.

در بیشتر ماه آوریل، سرمربی اسپورتینگ لیسبون مدعی اصلی برای جانشینی یورگن کلوپ در تابستان امسال به نظر می رسید، اما این انتقال پیشنهادی در نهایت محقق نشد.

کریستین فالک اکنون فاش کرده است که سلسله مراتب قرمزها در واقع تا چه حد به انتصاب این مرد 39 ساله نزدیک شده است، کسی که در آستانه به دست آوردن این شغل بود، قبل از اینکه یک پیچیدگی ناگهانی خارج از کنترل او روند وقایع را به طور قاطع تغییر دهد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این روزنامه‌نگار آلمانی در پرونده‌های واقعی خود برای جلسه توجیهی روزانه فابریزیو رومانو بیان کرد: در طول این تحقیق متوجه شدم که چرا انتقال روبن آموریم (اسپورتینگ لیسبون) به لیورپول در نهایت شکست خورد.

همه چیز قبلاً مذاکره شده بود و قراردادها آماده امضا بود. همانطور که توافق شده بود، اسپورتینگ لیسبون مبلغ 10 میلیون یورو را دریافت می کرد.

با این حال، فرانسیسکو وارانداس، رئیس اسپورتینگ لیسبون، گفته می شود که در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داده است. ناگهان رئیس جمهور 20 میلیون یورو طلب کرد و به طور خودجوش قیمت را دو برابر کرد. لیورپول نمی خواست این بازی را انجام دهد. این برای آموریم تلخ بود، کسی که دوست داشت جانشین یورگن کلوپ شود.”

بیشتر بخوانید: “شانس نیست…” – یورگن کلوپ به یاد می آورد که وقتی برای اولین بار با لیورپول تماس گرفت به او گفت

بیشتر بخوانید: “می توانم تایید کنم…” – آرن اسلات اعلامیه اصلی لیورپول را قبل از خداحافظی فاینورد کنار گذاشت

چیزی که از افشاگری فالک آشکار به نظر می رسد این است که اسلات اولین انتخاب اولیه برای سلسله مراتب لیورپول نبوده است، کسانی که قبل از اینکه وارانداس وزن خود را به کار بگیرد، در آستانه استخدام آموریم بودند.

این ضربه قابل توجهی برای مایکل ادواردز و همکارش بود که نگذارند این بازیکن 39 ساله از دروازه عبور کند، به خصوص زمانی که توافقات صورت گرفته بود و همه طرف ها به نظر می رسیدند که این حرکت را پذیرا باشند تا اینکه رئیس اسپورتینگ تیرک های دروازه را به طور قابل توجهی جابه جا کرد.

روسای LFC حق داشتند که نگذارند توسط وارانداس مورد آزار و اذیت قرار گیرند، که به نظر می‌رسد تغییر یازده ساعته او نیز آموریم را مورد تحقیر قرار داده است، در صورتی که مدیر از این که چگونه این فرصت شغلی بالقوه تغییر دهنده زندگی از او گرفته شد، «تلخ» بود.

رئیس باشگاه لیسبون ممکن است در درازمدت بیشتر ضرر کرده باشد تا سود. در حالی که قابل درک است که او می خواهد مربی ای را حفظ کند که آنها را به عنوان قهرمانی دوم لیگ در چهار سال هدایت کرده است، محروم کردن او از انتقال رویایی به آنفیلد اکنون می تواند باعث ایجاد تنش بین این زوج شود.

همانطور که هست، لیورپول به سرعت حرکت کرد و قراردادی را برای اسلات منعقد کرد، که اکنون تایید کرده است که او مردی خواهد بود که تلاش می کند کفش های عظیم کلوپ را از فصل آینده پر کند.

مدتی طول می کشد تا عواقب این لحظه درهای کشویی را بدانیم، اما بیایید امیدوار باشیم که قرمزها در نهایت هیچ دلیلی برای پشیمانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: تکامل ترکیب اصلی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ



https://www.empireofthekop.com/2024/05/18/falk-liverpool-amorim-agreement-varandas-sporting/ منبع: