کریستین پولیشیچ: من خودم را به همه ثابت می کنم

ستاره آمریکایی چلسی در مصاحبه ای با ESPN گفت: راستش را بخواهید بسیار خوشحال و امیدوار هستم. احساس می کنم شروعی تازه دارم و مشتاقانه و مشتاق بازی برای سرمربی جدید هستم. چلسی.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی چلسی که در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش به مصاف ایران می رود. او در زمان توماس توخل در چلسی به حاشیه رانده شد.

کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی می گوید آماده است خود را به گراهام پاتر سرمربی جدید چلسی ثابت کند.

کریستین پولیشیچ: من خودم را به همه ثابت می کنم

پس از اخراج توخل از چلسی، پولیسیچ آشکارا از رابطه بدی که با این مربی آلمانی داشت صحبت کرد. او حجاب را باز کرد و گفت توخل مانع پیشرفت او در چلسی شده است. حالا او مصمم است با عملکرد بهتر در باشگاهش جایگاه خود را در تیم ملی آمریکا تثبیت کند. او می گوید که مصمم است خود را به او و منتقدان در دوران گراهام پاتر ثابت کند.


سرویس خبر شماره: 1845654
6 اردیبهشت 1401 ساعت 10:10 ب.ظ |
9.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

پولیشیچ این روزها در فوتبال آمریکا منتقدان زیادی دارد. برایان دانست، ملی پوش سابق آمریکا امروز در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که انتظار نمی رود پولیشیچ نقطه کانونی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر باشد. دانست در این باره گفت:” نمی توان به پولیشیچ اعتماد کرد. او بازیکن خوبی است، اما نمی تواند نقطه کانونی یک تیم باشد. پولیشیچ در نقش مکمل بهتر است نه نقش اصلی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

من باید خودم را ثابت کنم. من قبلا این کار را کرده ام. هر فوتبالیستی که می خواهد پیشرفت کند باید بتواند خودش را ثابت کند.”