کریمی: آجورلو به کار خود ادامه می دهد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شایعات مدیریتی و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل گهر توضیحاتی ارائه می کند.

کریمی: آجورلو به کار خود ادامه می دهد


سرویس خبر شماره: 1846469
12 اکتبر 1401 @ 12:19 بعد از ظهر |
635 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از رفتار عاطفی ساپینتو سو استفاده می شود

کریمی درباره اتفاقات دیدار با گل گهر و رفتار ساپینتو گفت: نزدیک نبود که ببینیم چه اتفاقی افتاد و فکر می کنم کمیته انضباطی یکی دو روز دیگر تصمیم گیری خواهد کرد. آقای ساپینتو مربی بسیار خوبی است و باید دید مربی حریف در آن زمان چه گفت که او را عصبانی کرد. در حالی که پنالتی به نفع ما بود. باید ببینیم در طول خطی که این موقعیت ها رخ داده است، چه اتفاقی افتاده است. نه من و نه هیچ کس دیگری آنجا نبودیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. ما به هر تصمیمی که کمیته انضباطی گرفته شود احترام می گذاریم.
عضو هیئت مدیره استقلال گفت: نه، من با ساپینتو صحبتی نداشته ام و از فیلم ها مشخص است که این بدلکاری توسط یکی از مربیان محترم گل گهر انجام شده است و الان و آقای ساپینتو این اتفاق افتاده است. عصبانی شدن.
کریمی درباره ویژگی رفتار ساپینتو توضیح داد: او هیجان خاصی دارد و وقتی این مشکلات پیش می آید فشار تیم و هواداران روی او تاثیر می گذارد. او هم ذهن خودش را دارد. ممکن است تیم حریف کار اشتباهی کرده و این اتفاق افتاده باشد و بخواهند از روحیه آنها سوء استفاده کنند.
کریمی یادآور شد: ساپینتو مربی خوبی است و برنامه دارد و امیدوارم امسال هم بتواند استقلال را قهرمان کند و هواداران را خوشحال کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی دو روز اخیر زمزمه هایی مبنی بر استعفای مصطفی آجورلو از مدیرعاملی استقلال به گوش می رسد که حجت کریمی، عضو هیئت مدیره آن را تکذیب کرد.
به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حجت کریمی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت عمومی استقلال گفت: وضعیت استقلال نسبت به فصل گذشته بهتر است و همه چیز طبق برنامه پیش رفت. انشاالله امسال هم مثل پارسال بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا آجورلو قرار است از سمت مدیرعاملی خود برکنار شود، توضیح داد: خیر. آقای آجورلو کاملاً مشغول کار است و آن شایعاتی که دیروز منتشر شد اصلاً صحت ندارد. در یک سال گذشته مدیریت خوب او به تیم آرامش داده و عملکرد آنها بهتر از سال گذشته خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود افزود: قهرمانی که سال گذشته به دست آمد با تلاش آقای آجورلو و همچنین هیات مدیره بود و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم.