کریمی: ریکانی را 10 سرم تزریق کردیم!

کریمی ادامه می دهد: با همه این ویژگی ها چندین موقعیت خوب داشتیم. پرسپولیس هفته گذشته دو حمله روی دروازه این تیم مقابل سپاهان نداشت. اگر در ضربات آخر کمی دقیق تر عمل می کردیم می توانستیم گل اول مسابقه را بزنیم.

وی بهبود شرایط تیمش را کاری وقت گیر دانست و گفت: با بضاعتی که در اختیار داشتیم فوتبال را با مالکیت ارائه کردیم. انصافاً بازی پشت سر هم داشتیم و سپاهانی با تعویض هایش موفق بود. با تعویض های سپاهان به لنگ زدن ادامه دادیم و حسین ساکی عملکرد خوبی نداشت و هر دو گل را از آن بازیکن دریافت کردیم. ما باید بیشتر با او کار کنیم زیرا او سرمایه خوب ماست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با این کمبود بازیکن، بیت سعید، عماد میرجوان و دو سه بازیکن دیگر را نداشتیم. برخی از آنها امروز به دلیل بیماری و مشکلات غایب بودند. بازی امروز جنگ تعویضی بود. سپاهان هر چه عوض کرد بهتر شد. از نظر مالی تیم های صنعت نفت و سپاهان قابل قیاس نیستند، از نظر مخاطره آمیز بازی امشب بین دارندگان و نداشته ها بود. ما در این بازی 30 درصد بازیکنان فیکس خود را نداشتیم.


سرویس خبر شماره: 1848048
21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:12 |
13.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

تفاوت ما با سپاهان در تعویض ها بود

فیروز کریمی قول تک رقمی شدن صنعت نفت را داد.

کریمی: ریکانی را 10 سرم تزریق کردیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیروز کریمی پس از باخت تیمش مقابل سپاهان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: با اینکه نتیجه ضعیفی بود اما فکر می کنم روند رو به جلوی تیم ما امروز کاملا مشهود بود. تیم حریف واقعا مثمر ثمر بود، آنها نیمکت بسیار قوی داشتند و ما هم زیر بار نیمکت ضعیف خود بودیم. اصلا نمیخوام خودمو توجیه کنم مطمئن باشید به یاری خدا این تیم تک رقمی می شود اما الان قطعات محدودی داریم. با این شرایط توانستیم بهترین دوستمان طالب ریکانی را تنها برای یک نیمه با 10 ضربه سر به زمین بفرستیم.