کریمی: ماموریت سیاوش یزدانی مشخص نیست

ملوان انزلی هافبک می گوید ابتدا باید نقش سیاوش یزدانی مشخص شود تا باشگاه بتواند در مورد نیازهای دفاعی و آرنج نهایی تصمیم بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید کریمی در خصوص شرایط ملوان قبل از شروع لیگ به خبرنگار ما گفت: این هفته یک اردوی 4.5 روزه در تهران داشتیم. دو بازی دوستانه انجام دادیم و امروز به انزلی برگشتیم.
وی درباره اضافه شدن مصطفی نایج پور که با هم در مسجد سلیمان بازی می کردند و هر دو در پست دفاع وسط بازی می کنند، ادامه داد: خدا را شکر مصطفی اضافه شد. همچنان در پست دفاع وسط بازیکن کم داریم چون هنوز تکلیف سیاوش یزدانی مشخص نیست، فکر می کنم باشگاه منتظر است ببیند ماموریت یزدانی برای جذب مدافع چه خواهد بود حتی اگر مسابقات تا 9 روز دیگر شروع شود و کمبود داشته باشیم ما یک مدافع داریم. اما با مصطفی بازی کردیم و آمدنش خوب بود. امیدوارم بتوانیم به ملوان کمک کنیم.
این بازیکن درباره تیمی که بسته اند توضیح داد: در پست های خاصی بازیکن کم داریم اما بازیکنانی که جذب شده اند باتجربه هستند و کادرفنی هم بازیکنان جوان را فراخوانده است. سال گذشته چند بازیکن گرفتیم و باید به بازی ها نزدیک شویم تا ببینیم چه نتایجی می توانیم بگیریم؟
کریمی در خصوص دیدار با پیکان در هفته اول لیگ بیست و دوم گفت: اولین بازی ما در تهران مقابل پیکان است. آقای حسینی تیم جوانی دارد و مدتی این افتخار را داشتم که در خدمت ایشان باشم. ایشان تیم بسیار جوان و سریعی دارد و بازی بسیار سختی را انجام دادیم.
وی افزود: در هفته دوم بازی مقابل استقلال داریم. امیدوارم مسئولان به زودی برای آماده سازی ورزشگاه تلاش کنند. دغدغه ما این است که هفته دوم را در ورزشگاه خانگی خود در انزلی مقابل استقلال بازی کنیم.
کریمی یادآور شد: در بازی دوستانه با فولاد متاسفانه سبحان پسندیده به تساوی رسید. دوست دارم از اینجا به او نیرو بدهم، تمام تیم ملوان پشت این بازیکن هستند، می خواهیم قوی تر از گذشته برگردد و در این بین منتظر او هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1836866
14 مرداد 1401 ساعت 12:51 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سبحان منتظرتون هستیم